Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

    Dear settlers,

    Thank you for taking the time to read the Christmas Event 2018 Dev Diary.

    We would love to know your opinion and impressions about it. Feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Sious en anderen,

    ik ben wel benieuwd of we een eiland (niet zo klein als de meest recente) kunnen krijgen met een sneeuw/ kerst thema, zodat we daarop onze gebouwen kunnen plaatsen die bij dit thema passen.

    Een volgende vraag: wanneer gaat er werk gemaakt worden van het automatisch terug plaatsen van generaals naar dezelfde spot/ plaats na het voltooien van een avontuur? Ik wordt er horendol van mijn generaals overal en nergens van mijn eiland vandaan te moeten plukken, terwijl ze allemaal normaal gesproken hun eigen toegewezen plek hebben. Die plek wordt dus niet benut bij terugkomst van een avontuur. We moeten al genoeg klikken en zoeken, functioneel lijkt me dit simpel genoeg en prettig om te implementeren.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    hallo, ik kan nergens de avo's vinden waar je cadeau's mee kunt verdienen. of kan het alleen met de kerst avo's

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello settlers,

    Thanks for your idea for a Christmas island dmmh77. It has been passed on to the development team for consideration. As for your other question, it is a popular request. Sadly, I've got no update for it at the moment.

    Normal adventures do not reward presents Orcatje. To find out where you can get presents, please check the Christmas Dev Diary Event Basics.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nog nooit geweest dat er met kerst kado's in avo's zitten, behalve in de 'speciale' kerst avo's.
    Kerst tijd van vrede en zo, dus niet knokken!

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een paar boekjes in de leerzame ontdekkingsreiziger gegooid. Voor een langdurige schatzoektocht geeft hij aan dat hij nu 2 dagen, 17 uur en 31 minuten nodig heeft. Is dat de definitie van ongewoon snel?

  7. #7
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Xynix,

    The Candid Explorer has no speed bonus so don't expect him to be fast. However, with all the stuff he had to carry back, he should still make up for it.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xynix Bekijk Berichten
    Ik heb een paar boekjes in de leerzame ontdekkingsreiziger gegooid. Voor een langdurige schatzoektocht geeft hij aan dat hij nu 2 dagen, 17 uur en 31 minuten nodig heeft. Is dat de definitie van ongewoon snel?
    Geen idee waar jij dat ongewoon snel vandaan haalt... speciale bril voor?
    Staat toch echt dat ie geen bonus heeft op snelheid.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is wat de beschrijving van de leerzame ontdekkingsreiziger zegt (de eerste zin):

    En nu zet ik mijn bril maar weer af.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Leerzame ontdekkingsreiziger 1.jpg
Bekeken:   1286
Grootte:   12,9 KB
ID:        845  
    Laatst gewijzigd door Xynix; 13-12-18 om 17:56. Reden: typo

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    copycat weet alles beter, je weet toch.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.