Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

  1. #41

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wou nog even zeggen, omdat ik het veel terug zie komen: je bent nergens toe verplicht Sommigen hebben het zelfs over een benodigd aantal cadeau's en tellen dan alles van de koopman bij elkaar op.. Dan zou de Lidl ook een hele dure winkel zijn, want ik heb nooit geld voor alles wat hun in huis hebben
    Spelletjes zijn voor momenten dat je veel vrije tijd hebt, even lekker ontspannen.

    Dat veel het druk hebben met de kerst vind ik onzin. Moeders staat misschien 3 a 4 dagen in de keuken, maar ik verveel me soms dood in die dagen en had dan graag ook avonturen voor cadeau's gehad. Oké 1e kerstdag heeft misschien niemand tijd, en 2e kerstdag veel ook niet, maar de rest van de kerstvakantie had ik toch behoorlijk veel tijd

  2. #42

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb weer genoten van het event, wat mij betreft mogen er meer events komen zoals het kerstevent. Gewoon 2x per dag wat inloggen, or sturen en wat zoeken. Wel mogen er meer event missies in wat mij betreft. Cadeaus genoeg kunnen halen voor de dingen die ik graag wou halen dus ik zou zeggen gewoon zo laten zoals het nu is, geen avo run erin want daar heb ik met de feestdagen geen tijd voor

  3. #43

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diddle78 Bekijk Berichten
    Ik heb weer genoten van het event, wat mij betreft mogen er meer events komen zoals het kerstevent. Gewoon 2x per dag wat inloggen, or sturen en wat zoeken. Wel mogen er meer event missies in wat mij betreft. Cadeaus genoeg kunnen halen voor de dingen die ik graag wou halen dus ik zou zeggen gewoon zo laten zoals het nu is, geen avo run erin want daar heb ik met de feestdagen geen tijd voor
    En geen zin in als ik weer eens in NZ rondhang (om maar wat te noemen). Prima event inderdaad, tijd van vrede en dus niet knokken mag zo blijven.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.