Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom werkt die Smelterskalender niet op de epische smederij, terwijl in de omschrijving staat dat hij ook werkt op epische smelter?

  2. #12
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Sorry for the confusion. The Dutch in-game description for the Candid Explorer is lacking one important adverb and it will be adjusted in a future game update. For now, you may refer to the description in the Dev Diary.

    Update: Our team is aware of the issue with the smelter calendar buff and they are currently working on a solution.

    Kind regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 14-12-18 om 14:41. Reden: update
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #13

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Thx for the update

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    De kerstmarkt-buff is NIET cumulatief. Hiermee wordt ie weinig aantrekkelijk. Want je gaat je meerdagen-buffs niet weglaten om 1x een buff van 12u te kunnen gooien die hetzelfde doet. Moet je er vervolgens na die 12u weer aan denken om je normale buffs te gooien plus dat je er moet zijn. Zal er op uit draaien dat je qua produktie er op achteruit gaat door de verloren uren dat je weer te laat gaat buffen. (bijv pas volgende dag omdat die buff 's nachts afloopt). En qua kosten is ie nu op niveau 1 sowieso al niet de moeite waard. Met dat vermogen aan cadeaus om hem te upgraden, zou ik zeggen: niet kopen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ja ik vind dit ook een hele rare ontwerp beslissing die bovendien geheel niet is gecommuniceerd. Bovendien is nergens duidelijk aangegeven welk soort buff prevaleert; de buff uit de kerstmarkt of de buff die al op het gebouw zit, in het geval beiden actief zijn. Slechte zaak, zeker voor een gebouw wat schrikbarend duur is om tot het maximum (dan is ie pas interessant eigenlijk) te upgraden. Ik ging er tot van de week van uit dat de buffs wel cumulatief waren, gebouw verliest inderdaad praktisch geheel zijn waarde als dat niet zo is.

    Een reactie van BB lijkt me op zijn plaats, een aanpassing aan de werking van de kerstmarkt nog meer
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 19-12-18 om 15:50.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind die kerstmarkt juist een must have.
    Bij mij draait hij al een tijdje en ben er dik tevreden over.

    Grtz

  7. #17
    tycoon457
    was super leuk

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    het duurde ff voor ik het nut van de kerstmarkt inzag, maar zoiets gebeurt bij mij wel vaker ;-).

    Voor de rest vond ik het gewoon een leuk kerst-event.


    nu alleen die cadeau-boom-bug nog oplossen ;-)

  9. #19
    tinner19
    deze kerst-event. met de kerstmarkt was leuk bedacht ik ben te vreden

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Dit kerst event was zeer succesvol voor spelers met 30 Ontdekkingsreizigers. Die kerstmarkt upgrades vond ik te kostbaar. Jammer dat we niet (tijdelijk?) een lootspot in Ali JHH er bij kregen, waar looters wel kerstcadeautjes konden verkrijgen...
    Wel leuk vond ik die volle prijzenkast met vele gebouwtjes.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.