Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Drijvende huzien svp ookk upgradebaar maken

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    Drijvende huzien svp ookk upgradebaar maken

    titel zegt alles. Ik wou lekker mn drijvende huizen gaan upgraden, blijkt dat niet te kunnen. Raar dat deze niet zijn meegenomen.
    S.v.p. ook upgradebaar maken

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    titel zegt alles. Ik wou lekker mn drijvende huizen gaan upgraden, blijkt dat niet te kunnen. Raar dat deze niet zijn meegenomen.
    S.v.p. ook upgradebaar maken
    drijvende huizen als je die plaatst zijn ze lvl 1 en die up je tot lvl6. je kunt ze alleen niet verder uppen, huizen die vanaf dat je plaatst niet te uppen waren kun je nu wel uppen

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    maakt me niet uit hoe het nu werkt, ik wil simpel dat drijvende huizen ook upgradebaar worden.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn ze al, dat is wat Medusa wilde zeggen (denk ik).
    En er komen verbeterde drijvende huizen aan (drijven nog beter denk ik), die zijn vast WEL upgradebaar met de tokens.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    voor de niet geletterden onder ons: ik wil simpel dat drijvende huizen ook upgradebaar worden met tokens, verder dan dat ze nu zijn.

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    mja maar dan loop je toch voorbij aan de reden dat de tokens nu in het spel gebracht zijn? het upgraden van woningen die op GEEN andere manier te uppen zijn, klinkt mij in de oren als een kleuter die altijd zijn/haar zin MOET krijgen

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Ten eerste: waar staat precies die reden dat de tokens nu in het spel gebracht zijn?
    Ten tweede: ook al zou er "voorbij worden gegaan aan DE reden", betekent dat niet perse dat het kunnen upgraden van sommige andere huizen niet veel nuttiger/ logischer is dan hetgeen nu aangeboden wordt. Zie het als extra. Beetje sneu trouwens van je simpele woordkeuze.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    Level 7 bestaat niet in het spel, dus niet mogelijk

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    alles is mogelijk

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.