Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: MCC/ Bergclan klachten

  1. #21
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    Sious,

    today I was able to complete the last part, A Giant Battle for the first time succesfully. I should receive the Epic Forge accordingly, but I haven't. I think this has to to with the hotfix. Is it possible the hotfix/ cancellation of the outstanding A Giant Battle and the following loot mail is wrongly counted as the first succesful completion of the adventure?
    Hi dmmh77,

    We are aware that some players experienced an issue with the MCC rewards after the hotfix. A script to correct this will be deployed soon. Thanks for your patience and understanding.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hi dmmh77,

    We are aware that some players experienced an issue with the MCC rewards after the hotfix. A script to correct this will be deployed soon. Thanks for your patience and understanding.

    Regards,
    BB_Sious
    Hoi Sious,

    bedankt voor de update, fijn om te weten dat er aan gewerkt wordt.

  3. #23

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het 5e avo helemaal zonder problemen kunnen spelen.
    en het gebouw staat inmiddels op mijn eiland fijn hoor:-)

  4. #24

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Werkt dus nog steeds niet :/
    Heel Bergvolk doorgeakkerd, netjes alles in de juiste volgorde weggewerkt en daar is de opdracht: "vind en versla alle doorbraakgrotten" inmiddels 5 verder (en ja alle poorten zijn allang dicht) ennog wil hij dat ik een (niet bestaande) grot vind.
    Fijn, een shitload XP en grondstoffen naar de haaien!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.