Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: MCC/ Bergclan klachten

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    MCC/ Bergclan klachten

    Van de week heb ik Het Bergvolk uitgespeeld, met de grootste moeite; een doorbraakkamp moest ik nog verslaan maar dat was nergens te vinden.
    Ineens verscheen het kamp na 2 dagen ofzo. In dit avontuur heb ik Dynamiet verzameld, wat je in het volgende avontuur, Een reusachtig gevecht, nodig hebt.

    Ik speel dit avontuur nu en ervaar de volgende problemen:
    - missieboek klapt niet uit
    - hierdoor geen Stevig gereedschap ontvangen bij het verslaan van kampje 4/ leider. Ik kan dus nu de brug niet repareren, en zit dus effectief muurvast
    - Dynamiet dus kwijt, dus ook al zou ik verder komen moet ik meer kampen verslaan dan anders nodig was geweest

    De problemen lijken te maken te hebben met het missieboek, ook tijdens Het Bergvolk had het missieboek moeite de boel bij te benen.
    Ik heb een support ticket ingediend maar verwacht daar weinig anders van dan "leeg je cache"/ "welke software gebruik je".

    Elk ander avontuur zou ik annuleren en opnieuw spelen, maar dat gaat bij deze niet; dan zou ik de hele keten voor niks hebben gespeeld en helemaal opnieuw moeten beginnen, en heb daar niet eens genoeg kristallen voor. Kunnen we daarvoor niet een oplossing verzinnen? Ik hoor om me heen geluiden van mensen die net als ik ook nog steeds problemen ervaren met de laatste twee delen van de Bergclan. Wat kan BB doen zodat we door kunnen blijven spelen zonder dat we support tickets moeten aanmaken waarop we in 90% van de gevallen toch standaard support reacties krijgen die ons niet verder helpen? Een idee zou kunnen zijn het avontuur terug laten keren naar het ster menu bij annuleren, al is het maar tijdelijk.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello dmmh77,

    We are aware that certain difficulties occur (e.g. a missing quest item) while playing the Mountain Clan Campaign maps. Our team is working on a solution, more information to follow next week.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit sinds zaterdag vast in het 3e avo van de serie berglabyrint. alle kampjes verslagen tot en met noordelijke leiderskamp.
    nu moet ik die uitgraven maar er werkt niets ook geen bergdynamiet .
    inmiddels 3x ticket gestuurd maar geen reactie helaas.
    heb inmiddels nog 8 dagen over om avo af te maken dus denk dat volgende week pas een oplossing voor mij te laat komt.
    avo's zijn duur om te spelen en die 80 kristallen om de stukken bij elkaar te krijgen heb ik ook niet zomaar

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor je reactie Louise. Het komt dus kennelijk ook eerder in de keten voor. Vervelend. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen waardoor we gewoon onze ketens door kunnen spelen, met restitutie van geleden schade (Venture gratis) als dat niet lukt.

    Ik had trouwens 250 kristallen nodig om de Bergclan te ontgrendelen, dus 80 is een koopje

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    graag gedaan dmmh:-) een reactie zou al fijn zijn van bb en dan ook nog een oplossing helemaal.
    ik had ook niet alle stukken compleet met 80 edels hoor heb ze alleen niet geteld:-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    en nu zijn het edels...

    En ja, support is erg laks. 14 dagen wachttijd is niet uitzonderlijk. En dan is het avo voorbij.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe week nieuwe kansen voor bb:-)
    inmiddels nog 6 dagen over en al 8 dagen geen andere avo's kunnen doen kost mij een hoop XP dit grapje.
    doe meestal 1 jonge houthakker per dag.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    en de wekelijkse missie worden ook lastig zo

  9. #9
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    All Mountain Clan Campaign (MCC) adventures will be stopped and closed during the update and all closed MCC adventures will go back to the Star menu and can be started again.

    All affected players by this issue will also receive a generous gift in their in-game mail.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Sious,

    De oplossing werkt, dank daarvoor! Ik heb alleen niet die genereuze gift gezien in mijn mailbox

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.