Van de week heb ik Het Bergvolk uitgespeeld, met de grootste moeite; een doorbraakkamp moest ik nog verslaan maar dat was nergens te vinden.
Ineens verscheen het kamp na 2 dagen ofzo. In dit avontuur heb ik Dynamiet verzameld, wat je in het volgende avontuur, Een reusachtig gevecht, nodig hebt.
Ik speel dit avontuur nu en ervaar de volgende problemen:
- missieboek klapt niet uit
- hierdoor geen Stevig gereedschap ontvangen bij het verslaan van kampje 4/ leider. Ik kan dus nu de brug niet repareren, en zit dus effectief muurvast
- Dynamiet dus kwijt, dus ook al zou ik verder komen moet ik meer kampen verslaan dan anders nodig was geweest
De problemen lijken te maken te hebben met het missieboek, ook tijdens Het Bergvolk had het missieboek moeite de boel bij te benen.
Ik heb een support ticket ingediend maar verwacht daar weinig anders van dan "leeg je cache"/ "welke software gebruik je".
Elk ander avontuur zou ik annuleren en opnieuw spelen, maar dat gaat bij deze niet; dan zou ik de hele keten voor niks hebben gespeeld en helemaal opnieuw moeten beginnen, en heb daar niet eens genoeg kristallen voor. Kunnen we daarvoor niet een oplossing verzinnen? Ik hoor om me heen geluiden van mensen die net als ik ook nog steeds problemen ervaren met de laatste twee delen van de Bergclan. Wat kan BB doen zodat we door kunnen blijven spelen zonder dat we support tickets moeten aanmaken waarop we in 90% van de gevallen toch standaard support reacties krijgen die ons niet verder helpen? Een idee zou kunnen zijn het avontuur terug laten keren naar het ster menu bij annuleren, al is het maar tijdelijk.