Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Dev Notes: Weekly Challenges

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    758
    Wereld
    Woestewoud

    Dev Notes: Weekly Challenges



    Greetings fellow Settlers!

    Weekly Challenges are now live and we already received a lot of feedback. Thank you very much for taking your time to tell us your thoughts about this new content. I would like to return this by taking time and tell you my thoughts when designing those Weekly Challenges, but also my thoughts towards your feedback.


    Weekly Crisis Quest

    The overall idea for Weekly Challenges was to create content, which would provide a similar challenge to a crisis quest, but on a more frequent basis. Those challenges should not be something you would click through in a couple of minutes, but should rather create a time challenge, where you have to think about how to approach it carefully to a degree where you maybe have to make a decision to not participate in other parts of the game, but to focus on one challenge for now and than switch back to other tasks. To create a time challenge I decided to focus on tasks, which consume a certain amount of time. Produce resources and buffs, complete specialist tasks, play certain adventures, those kinds of tasks. The time challenge itself was set to 4,5 days while giving you 7 days to complete it. This shows how time-consuming such a challenge would be. Weekly Challenges aren't something for everyone, but rather challenging content for people, who are investing quite some time into this game and are looking for more things to do. Such a high time consumption also means, that this content should remain completely optional and never reward something, which is mandatory for the progress in the game, so I decided to go with the increase of the population limit, which would provide additional benefits in the long term.


    The Future

    I would like to thank you again for providing feedback. I did read as much as I could and will continue reading more of it. Your concerns are important to me so I will try to lay out some of my plans on how I would like to approach the future of weekly challenges. First of all, I do not plan to remove the time challenge by removing adventures from them or drastically reduce the amount of resources asked. What I would like to do is to collect more feedback and also directly analyse the available data. My personal goal is to improve the situation without compromising the time challenge. It's not an easy task, but there are ways. One such way, for example, is to introduce more adventures including Ali Baba the Young Woodcutter for map fragments, which is planned for the near future.


    We are looking forward to reading more feedback from you >here<.

    Thank you for reading!
    BB_Alex
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    316
    Wereld
    Woestewoud

    Dev Notes: Weekly Challenges



    Hallo mede Settlers!

    De Wekelijkse uitdagingen zijn nu live en we ontvangen nu al een hele hoop feedback erover. Enorm bedankt dat jullie de tijd willen nemen om jullie gedachtes omtrent deze nieuwe content te delen met ons.
    Ik zou dit willen retourneren door de tijd te nemen en je mijn gedachten te vertellen bij het ontwerpen van die Wekelijkse uitdagingen, maar ook mijn gedachten over jullie feedback


    Wekelijkse Crisis Quest


    Het algemene idee voor de Wekelijkse Uitdagingen was om inhoud te creëren, die een soortgelijke uitdaging zou bieden als een crisis missie, maar op een meer frequente basis. Die uitdagingen zouden niet iets moeten zijn wat je in een paar minuten zou doorklikken,maar zouden eerder een tijduitdaging moeten creëren,waarbij je moet nadenken over hoe je het voorzichtig kunt benaderen, tot een mate waarin je misschien een beslissing moet nemen om niet deel te nemen aan andere delen van het spel, maar om voortaan op één uitdaging te focussen en dan terug te schakelen naar andere taken.
    Om een ​​tijduitdaging te creëren, besloot ik me te concentreren op taken die een bepaalde hoeveelheid tijd in beslag nemen.Het produceren van Grondstoffen en buffs, Taken van specialisten voltooien, bepaalde avonturen spelen dat soort taken. De tijduitdaging zelf was vastgezet op 4,5 dag terwijl je 7 dagen kreeg om het te voltooien.Dit laat zien hoe tijdrovend zo een uitdaging zou zijn.De Wekelijkse Uitdagingen zijn niet voor iedereen weggelegd, maar eerder uitdagende inhoud voor mensen die al geruime tijd hun tijd investeren in dit spel en op zoek zijn naar meer dingen om te doen. Een dergelijk hoog tijdverbruik betekent ook dat deze inhoud volledig optioneel moet blijven en nooit iets mag belonen, wat verplicht is voor de voortgang van het spel, dus besloot ik om te gaan met de verhoging van de bevolkingslimiet, wat extra voordelen zou opleveren op de lange termijn


    De Toekomst

    Ik wil je nogmaals bedanken voor het geven van jullie feedback.Ik heb zoveel gelezen als ik kon en zal er zeker meer van blijven lezen.
    Jullie zorgen zijn belangrijk voor mij, dus ik zal proberen een aantal van mijn plannen uiteen te zetten over hoe ik de toekomst van de wekelijkse uitdagingen zou willen benaderen. Allereerst ben ik niet van plan om de tijdsuitdaging weg te nemen door er avonturen eruit te verwijderen of de hoeveelheid gevraagde grondstoffen drastisch te verminderen. Wat ik zou willen doen is meer feedback verzamelen en ook de beschikbare gegevens direct te analyseren. Mijn persoonlijke doel is om de situatie te verbeteren zonder de tijduitdaging in gevaar te brengen.
    Het is geen gemakkelijke taak, maar er zijn manieren. Eén van die manieren is bijvoorbeeld om meer avonturen te introduceren, inclusief Ali Baba de jonge houthakker voor kaartstukken, die gepland is voor de nabije toekomst.


    Wij kijken erna uit om nog meer feedback van jullie kant >hier< te kunnen lezen.

    Bedankt voor het lezen!
    BB_Alex

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.