Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Onderwerp: [Feedback] Dev Notes: Weekly Challenges

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik speel alleen nog maar Wervelwind heb ik me voorgenomen, anders is het niet te doen

  2. #32
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    In case you're wondering, I've merged threads with similar topics and moderated a few posts that are not really relevant to the thread topic.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #33

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    3x kennis der wijsheid voor de weekselijkse my god waar haal ik die vandaan??? zowiezo vragen spelers 9x van de 10 die het spelen het avo voor de lootspot ,laat ik der nou net geen 1 in bezit hebben Voor mij was het ook de laatste x dat ik die weekselijkse uitdaging heb gespeeld

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag ik me ook af waar je die vandaan haalt, die Kennis der Wijsheid Onmogelijke queeste lijkt me.

    En mocht je wijsheid bedoelen OF kennis... voor beiden wordt NOOIT het avo gevraagd voor de lootspot... LOL (Kennis kan, maar wordt niet gevraagd om te spelen voor wekelijkse uitdaging.) Je hebt de feiten weer mooi opgesomd
    Laatst gewijzigd door copycat; 15-02-19 om 12:11.

  5. #35

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    ( correctie) Ali bab en de schat der wijsheid

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.