Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 35

Onderwerp: [Feedback] Dev Notes: Weekly Challenges

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Het is teveel, niet leuke missies, teveel xp (omdat dan accounts te snel bij lvl 75 komen en er geen nwe levels bijkomen), teveel beslag op reallife agenda ...., en als je de wekelijkse niet doet, wordt je om de haverklap op gewezen dat de queste mislukt is. Enige wat leuk is, is de vele xp dat je ermee kan halen, maar dat kost veel te veel grondstoffen in verhouding tot economie aankan. Daarom heb ik de 2e week er niet aan begonnen. het geeft ook een enorme kater aan het eind als je de wekelijkse net niet op tijd hebt kunnnen voltooien, waardoor je ontmoedigd wordt om het spel te hervatten.

  2. #22

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal eens met Babbel en Xynix!!!! (en dat is echt niet altijd :P )

  3. #23

    Ingeschreven
    Jan 2018
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Er is nog een ander aspect. De opdrachten zijn verdeeld in blokken van 10 lvls. Als je de pech hebt om net te lvlen, bijvoorbeeld van 45 naar 46 of van 55 naar 56, zijn die opdrachten van dat nieuwe blok vrijwel onuitvoerbaar voor de pas gepromoveerde. In de bovenkant van een blok is het daarentegen een stuk gemakkelijker. Het zou dus al een stuk helpen om de lengtes van de blokken te verkleinen, van 10 lvls naar 5 lvls bijvoorbeeld. En tenslotte: mij bekruipt het gevoel, ook door de reactie van BB, dat het er uitsluitend om te doen is om ons allemaal edelstenen te laten kopen, want zo kan je de weekopdrachten makkelijk af maken. Maar zo werkt het natuurlijk niet, BB, want heel veel spelers zijn simpelweg niet in de gelegenheid om edelstenen te kopen.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het volledig eens met Babbel en Xynix!
    Die weg gooi troepen zijn gewoon niet leuk meer, en kost mij tijd om te spelen, als ik die wekelijkse missie wil afkrijgen.
    En ja we kunnen nu zo'n trainigsversneller kopen, maar dan nog duurt het vaak dagen voor je de manschappen afhebt, en dan ook nog als je avonturen wil spelen, moet je opletten wat je doet, om toch je wekelijkse missie te kunnen voltooien.

    En dan nog het stukje over de avonturen,
    Ik heb vaak weinig tijd om veel te spelen, dus bijv 3x wijsheid is voor mij bijna niet te doen, ik moet eerst dus JHH spelen, met kans op een vervolg en dan die weer spelen met kans op wijsheid!
    En dat kost me dus al 7 dagen eigen troepen trainen, en dan moet ik ook nog ergens weggooi-troepen trainen ?
    Hoe zou ik dat allemaal binnen 7 dagen voor elkaar moeten krijgen ?

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    *Geeuw*
    Je speelt ze wel of je speelt ze niet.
    Wekelijkse 'uitdaging' nu 2x gedaan en het is wel mooi geweest.
    Is ten eerste geen uitdaging (zelfde principe als de prestatie, welke geen echte prestaties zijn) en leuk is anders.
    Voor die paar tokens en dus wat extra populatie is het echt niet de moeite waard voor de hogere levels. Die hebben doorgaans pop genoeg. Xp haal je elders vlotter en goedkoper.
    Heb het al eerder gezegd: Leuk voor de lagere levels die nog extra pop benodigen. Ook haalbaarder en rendabeler voor hen.

  6. #26

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Precies copycat, dat dus, ik ben 68, en de lol is er al af. totaal niet in balans de kosten tegen de beloningen. voor mij geen weekmissies meer.
    Ik blijf gwoon op de oude voet, lekker de avo`s spelen wanneer ik tijd en vooral zin heb !
    Laatst gewijzigd door MarielleP; 05-12-18 om 11:04.

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Alleen jammer dat je het niet uit kan zetten. Ineens een nare rode knipperende queeste banner dat het mislukt is. Ja, dat weet ik ook wel, want ik speel de weekmissie niet.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Had begrepen dat de wekelijks missie geen kansspel zou zijn. Nu moet je avo's doen die je krijgt bij het spelen van een andere avo. De kans is 1% of iets hoger dat je dus die avo krijgt. Hoezo geen kansspel?

  9. #29
    DONDER1
    Zo ie zo vindt ik de 17 tokens aan de magere kant, als je de weekopdracht hebt vervult, ja zal BB denken dan kopen spelers maar edels No Way BB, dat doe ik niet !
    Vindt dan ook met het zoeken naar items op je eiland, dat je daarvoor 5a 6 tokens voor zou moeten ontvangen, nu ontvang je scherven, waarvan ik denk wat moet je daarmee, want je moet aardig wat scherven bij elkaar sprokkelen voordat het eens rendabel wordt.
    En sommige opdrachten vindt ik de aantallen, wat je moet produceren en laat staan betalen aan de hoge kant, en daar komt nog bij de coop avo's die je moet gaan vervullen, vindt maar eens 3 spelers, in je gilde die even tijd hebben ? want je gunt je mede gilde leden iets meer, mocht je samen werking vragen van spelers die je niet kent.
    Maar goed vraag mij af, zal BB naar ons luisteren ?????
    Het idee is prachtig, die weekopdrachten, maar ben bang dat er maar weinig spelers over zullen blijven.
    Laatst gewijzigd door DONDER1; 12-12-18 om 10:58.

  10. #30

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    wekelijkse opdrachten en avos die niet of nauwelijks te verkrijgen/kopen/ruilen zijn.

    Het verbaasd mij zo dat bij de wekelijkse missies met de boot/schip, het praktisch onmigelijk is, zodra je de avos hebt bereikt die moeilijk of nauwelijks te verkrijgen zijn, ik begrijp dat degene die ze hebben die vasthouden, zoals kennis der wijsheid, maar er zijn dan ook te weinig van deze avos in omloop, om de missie te kunnen doen, jammer terwijl we bij avos zoals stormschade omkomen in de hoeveelheid, gr margie

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.