Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: [Feedback] Dev Notes: Weekly Challenges

  1. #11

    Ingeschreven
    Jan 2018
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malianteo Bekijk Berichten
    Daarnaast ook maar 1% kans tijdens een middellange avonturen zoektocht ....
    Zorg er AUB voor dat er op redelijke wijze aan de gevraagde avo's te komen is.
    Nu heb je gewoon geen kans om het af te maken.... en heeft het dus geen zin om er aan te beginnen.
    Laatst gewijzigd door F-Han; 26-11-18 om 08:57.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F-Han Bekijk Berichten
    Zorg er AUB voor dat er op redelijke wijze aan de gevraagde avo's te komen is.
    Nu heb je gewoon geen kans om het af te maken.... en heeft het dus geen zin om er aan te beginnen.
    Ik had nu wel de kans om hem te doen, maar kreeg niet de kans om hem af te maken..

    Stond opeens een groen vinkje nadat ik de 2e rijkdom van de berg startte en toen was de weekmissie opeens volbracht, terwijl ik niet alles gedaan heb.

    WAT IK OOK ERG JAMMER VIND is dat de volgende weekmissie meteen weer begint... Kunnen we niet de mogelijkheid krijgen om er zelf één te starten? Ik heb geen zin om onmiddelijk met de volgende verder te gaan en als ik dat over een paar dagen wel heb, heb ik niet genoeg tijd meer..

  3. #13
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Thanks so much for taking the time to express your feedback. I will definitely pass on these to our development team as your opinions can help us further improve the game.

    Keep Settling!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry, maar ik wil van die "wekelijkse uitdaging" af. Ik hou niet van moeten.
    Hoe doe ik dat? Stoppen met spelen?

    Veel groenten en papier

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Even een nadere toelichting: Als ik van te voren niet weet wat ik kan, wil, of moet doen, wil ik er ook niet aan beginnen.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Er is een aspect aan de wekelijkse prestatie waar tot mijn verbazing zo weinig over wordt gesproken op het forum. Dit betreft de troepen. Het hebben van troepen zorgt er namelijk voor dat je avonturen kunt beleven en door deze te voltooien, ervaringspunten en kostbare grondstoffen kunt verzamelen. Dit was de kern van tso. Wanneer je ongewild een zooi van de (verkeerde) troepen verliest (b.v. 200 bestormers), dan baal je dan ook enorm. Er zijn tegenwoordig gilde- en dagmissies waarvoor je elitetroepen moet inleveren. Deze sla ik consequent over. Degene die dit soort missies heeft bedacht, heeft in mijn ogen geen notie van de waarde van troepen.
    En nu moeten we een hele zooi elitetroepen trainen en inleveren, willen we de wekelijkse prestatie halen (vanaf een bepaald niveau). Ze worden al weggooi-troepen genoemd. Dit vergt een totaal andere mind set en verklaart ook de moeite die ik heb met de wekelijkse uitdaging.

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Daar heb je een punt Xynix, dat is ook een van de punten die ik heb. Het slaat helemaal nergens op dat je tig elitetroepen moet produceren en ze vervolgens weer moet 'delegeren' -->Eigenlijk gewoon weggooien. Het zijn er niet een paar, maar honderden. Veel kostbare grondstoffen en tijd gaan down the drain. De productie van die troepen moet tussen de productie van de verloren troepen uit avo's door, dus elke keer moet je die ook nog eens individueel handmatig naar boven zetten. Of eerst de productie rij leegmaken en dan alles er in zetten.
    Het kost enorm veel grondstoffen om die troepen te maken en je kiepert ze vervolgens gewoon weg. Eigenlijk is het gewoon een verkapte kostbare grondstoffen drain.
    Vaak moet je ook nog extra avo's doen om troepen te lozen om de benodigde troepen te kunnen maken.


    En dan de avo's die je moet spelen. Ik moest 3 wervelwinden spelen. Dan moet je eerst tot 3x toe 3 spelers zien te vinden die mee willen spelen en die ook de tijd hebben. Maar al te vaak valt een speler van de stoel (is ineens afwezig) en dan sta je uren vast in je 'Wervelwind'.
    Wat mij betreft mogen die coop missies eruit en laat spelers meer hun avo's kiezen. 'Speel 1,2 of avo's uit 1001-nacht', Voltooi 3 avo's van minimaal niveau 'X' naar keuze etc.
    Nu moet je ook net toevallig de betreffende avo's hebben. En zo zijn er zat gildeleden die de gevraagde avo's niet hebben. Her en der lukt het wel om ze te helpen, maar op deze manier raakt iedereen van zijn voorraden af en kan niemand meer verder.
    Vaak loop je er aan het einde van de wekelijkse missies er tegen aan en in het zicht van de finish kan je ineens niet meer verder. Zonde van alle gespendeerde grondstoffen en tijd en het zorgt voor een hoop frustratie en teleurstelling. Want dat zijn die wekelijkse missies wel, leuk bedacht, maar een grote teleurstelling.

    Ik heb die wekelijkse missies al aan de wilgen gehangen, ik ben ermee gestopt. En volgens mij velen met mij.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ja die wegwep-troepen, Heel erg om gewoon 815 zwaardvechters en 295 BSS te maken en dan klik een paar xp punten en weg troepen. Met de barrak bug, wel of niet de goede tijd weergeven( met extra stinkerd) is dat het hier een stop punt geweest voor de wekelijkse missie. de opzet is heel erg leuk.

    Vooral als die net zo word als het pioneersbootje, elke opdracht apart belonen , zonder dat je er tegen aan loopt dat je iets niet kan of niet hebt of even niet kunt.

    net als 3 keer een wervelwind, 3 keer een wijsheid, 3 keer eerste dief als verplichte avotuur, laat een keuze maken.
    al die grondstoffen produceren en maal 2 inleveren. produceren en dan 1 keer het geproduceerde inleven is al voor veel mensenpittig genoeg/

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal eens met Babbel en Xynix!!!!

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    De opzet van de pioniersboot is inderdaad een hele mooie. Hierdoor word je ook niet iedere week gepusht, maar moet je zelf actief actie ondernemen. En dat doen de meesten graag. Voor janniet zou zoiets ook ideaal zijn, als ik het goed begrijp.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.