Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Weekly Challenges & Training Grounds

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Weekly Challenges & Training Grounds

    Dear settlers,

    Now that you've read the Weekly Challenges & Training Grounds Dev Diary. We would love to hear your feedback.

    Feel free to leave them in this thread.


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    wat gebeurt er met tokens als je een gebouw afbreekt? zijn die dan weg?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Op test geprobeerd:
    Gebouw upgraded, afbreken (gaat naar stermenu) en weer opbouwen.
    Gebouw weer lvl 1.

    Tijdens het upgraden (dus tokens verbruikt) afgebroken, tokens blijven weg.

    Op test is het dus iig zo dat ze niet terugkomen.

    Edit: nu ook getest met wachten tot het volledig ge-upgrade was en daarna afgebroken; Tokens zijn weg.
    Laatst gewijzigd door copycat; 17-11-18 om 11:58.

  4. #4
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Die opdracht in architecturale inspiratie "voltooi avontuur de verloren stad" is een misser denk ik. Daar zouden ze beter voltooi 5 avonturen van kunnen maken ....
    Als je bv Slang moet doen voor pionier, en dan stad voor dat nieuwe bootje en ook nog bergclan wilt spelen, dan laat je wellicht die missie stad schieten. 5 avonturen voltooien daarentegen is iets wat iedereen wel zal lukken in een week tijd.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    dank je copycat

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb gisteren de vooral beginnende spelers positief te kijken naar de wekelijkse uitdagingen, echter ik bemerkt nu al dat deze wekelijkse uitdagingen zeer snel voor een heleboel spelers helemaal geen uitdagingen meer zijn. Iedereen laat ze dan namelijk gewoon links liggen. Op basis van wat ik terug vindt op de wiki zou ik op mijn huidige level maar 2 van de 4 wekelijkse uitdagingen willen spelen, en voor de toekomst voor level 66 tot en met 75 geen enkele uitdaging meer.

    Dus mijn conclusie, een leuke feature, maar zal zeer snel door een enkeling nog gespeeld worden.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals de hoeveelheden grondstoffen die er nodig zijn om een queeste te voltooien nu uitzien, is het leuk voor de lagere levels.
    Op zich ook niet verkeerd, zij zijn degenen die de populatie het hardst nodig hebben.

    Hogere levels zouden dit meer als een uitdaging moeten zien, maar helaas is het meer een kwestie van enorme hoeveelheden grondstoffen dumpen.

    Gemiste kans om de langspelende spelers iets leuks erbij te geven, maar prima extraatje voor de beginnende spelers.

    Vergeet bijna de training grounds: Leuk om weer eens staken ergens voor te kunnen gebruiken

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    3x schat der wijsheid... dat is niet te doen in een weekje.
    Het is een vervolg avontuur op een vervolg avontuur. Dit 3x in een weekje, no way...

  9. #9
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn tientallen avonturen, maar 3 dezelfde in één week spelen vindt niemand leuk. Beter zou zijn een lijst maken van avonturen waar je er dan 3 of meer van moet spelen.
    Als je 3 dezelfde vervolgavonturen moet spelen die niet eens in de winkel te verkrijgen zijn haakt het merendeel van de spelers af.
    Echt een gemiste kans.....

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    weet nog niet welke avonturen ik moet doen, maar Schat der Wijsheid zou wel grappig zijn
    Heb er net 25 weggespeeld met Halloween en er geen enkele meer over

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.