Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Change log 20.11.2018

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Andere verslaving zoeken, het schijnt dat koffie weer 'IN' is.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    ik heb net dat elite trainingsterrein erbij geplaatst is het de bedoeling dat het nu langer duurt om troepen te maken, zonder dat gebouw is het 9.42 met dat gebouw wordt het meer dan 18 uur voordat de eenheden klaar zijn
    lol

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    eh? Geen productie? Dat gaat juist wel door toch? Alle mijnen storten in en je bonen raken ongeboost op, zo was het toch?

  4. #24

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nu snap ik ook de aankondiging, dat ging over de wekelijkse update :-)

    Along with other changes and improvements, the new game version will implement the new Weekly Challenge system

  5. #25

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    lol

  6. #26

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook met elite trainingsterrein erbij, een verdubbeling van de totale produktietijd. Als ik echter alles nareken, klopt het wel. Produktietijd was ca 10 dagen, nu 27 dagen. Maar afzonderlijk berekent kom ik aan een produktietijd van ca 86 uur. prntscr.com/lkskah
    prntscr.com/lksl58

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Was op test-server ook zo, foutje in de berekening... alweer. en ook weer meegenomen naar live. TOP!
    Na een herfris deed ie het op testserver wel goed bij mij laatst.

  8. #28
    Qalit's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    En ook de wekelijkse uitdaging werk voor geen meter. Staat wel in mijn missieboek, maar wordt niet geactiveerd en geeft de melding 'Om deze queeste te ontgrendelen, moet je aan de volgende vereisten voldoen'. Welke vraag ik me dan af? Zie daar niets over terug! Zie ook schermprint.


    http://prntscr.com/lkui9w


    Kortom maar een ticket aangemaakt, nu nog wachten op de terugkoppeling. Maar ondertussen is de eerste wekelijkse uitdaging nu al een flop want het enigste wat het wel doet is de teller.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    .... alsof ik niks te doen had in tso ....; dit wekelijkse bootje had voor mij niet gehoeven. enige effect is dat spelers nog sneller level 75 halen ... Als dat het doel was, maar ook nu het bootje er al is, neem ik aan dat BB bezig is om nog 25 levels toe te voegen aan de bestaande 75 ?!?

  10. #30

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avonturier Bekijk Berichten
    .... alsof ik niks te doen had in tso ....; dit wekelijkse bootje had voor mij niet gehoeven. enige effect is dat spelers nog sneller level 75 halen ... Als dat het doel was, maar ook nu het bootje er al is, neem ik aan dat BB bezig is om nog 25 levels toe te voegen aan de bestaande 75 ?!?
    zo, na 2-3 jaar te niksen (behalve met events) bij TSO, eindelijk weer dagelijks wat te doen na inloggen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.