Andere verslaving zoeken, het schijnt dat koffie weer 'IN' is.
Andere verslaving zoeken, het schijnt dat koffie weer 'IN' is.
eh? Geen productie? Dat gaat juist wel door toch? Alle mijnen storten in en je bonen raken ongeboost op, zo was het toch?
Nu snap ik ook de aankondiging, dat ging over de wekelijkse update :-)
Along with other changes and improvements, the new game version will implement the new Weekly Challenge system
lol
Hier ook met elite trainingsterrein erbij, een verdubbeling van de totale produktietijd. Als ik echter alles nareken, klopt het wel. Produktietijd was ca 10 dagen, nu 27 dagen. Maar afzonderlijk berekent kom ik aan een produktietijd van ca 86 uur. prntscr.com/lkskah
prntscr.com/lksl58
En ook de wekelijkse uitdaging werk voor geen meter. Staat wel in mijn missieboek, maar wordt niet geactiveerd en geeft de melding 'Om deze queeste te ontgrendelen, moet je aan de volgende vereisten voldoen'. Welke vraag ik me dan af? Zie daar niets over terug! Zie ook schermprint.
http://prntscr.com/lkui9w
Kortom maar een ticket aangemaakt, nu nog wachten op de terugkoppeling. Maar ondertussen is de eerste wekelijkse uitdaging nu al een flop want het enigste wat het wel doet is de teller.
.... alsof ik niks te doen had in tso ....; dit wekelijkse bootje had voor mij niet gehoeven. enige effect is dat spelers nog sneller level 75 halen ... Als dat het doel was, maar ook nu het bootje er al is, neem ik aan dat BB bezig is om nog 25 levels toe te voegen aan de bestaande 75 ?!?