Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: opheffen/ verruimen aankooplimiet epische items ivm Laboratorium

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    opheffen/ verruimen aankooplimiet epische items ivm Laboratorium

    Hoi,

    met de komst van het Laboratorium worden ster munten extra beschikbaar.
    Dit is fijn en nuttig, maar wordt wel ernstig beperkt door de aankooplimieten van epische items zoals sluipmoordernaars, pijlen, balista's etc.
    De vraag is dus concreet: kan/ moet deze limiet niet verruimd/ verwijderd worden met de komst van de Laboratoriums?

    Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is voor de premium dag die te koop is voor ster munten, maar om enig extra nut te kunnen ervaren van deze best wel dure gebouwen lijkt een verruiming van de afkoeltijd, of zelfs een afschaffing, bittere noodzaak.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 25-10-18 om 16:16.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb mijn gens daar alleen niet op ingericht, want kan al wat halen uit Excelsior wat voldoende is, en het is ook een nonsense argument.
    Maar met de labo's erbij worden extra aankopen tegengehouden in de koopman door de cooldown.

    Daarbij is het helemaal niet relevant hoe je op dit moment wel of niet aan je ster munten komt.
    Wat wel relevant is dat de meta wijzigt door de toevoeging van de twee nieuwe gebouwen en dat dat implicaties heeft op bestaande functionaliteiten die zijn gebaseerd op een oude meta.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Okay, meer relevantie: Waarom zou de limitatie, die gebaseerd is op het niet ongelimiteerd kunnen droppen van pijlenregens, katapulten, sluipmoordenaars en dergelijke verruimd moeten worden, omdat er meer stermunten in het spel komen??
    Het 1 staat volkomen los van het ander. De limiet is er NIET omdat de hoeveelheid stermunten te laag is. Het is dus een volslagen onzinnig argument dat de cooldown daarom verruimd zou moeten worden.

    En bittere noodzaak... lol.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Iedere simpele ziel snapt dat de limiet er niet is omdat de hoeveelheid ster munten laag is inderdaad. Dat heb ik ook nooit gezegd. Die limiet zal er zijn om het spelen van avonturen niet te gemakkelijk te maken.

    Echter voegen de gebouwen wel ster munten toe t.o.v. de huidige situatie, waar vervolgens grosso modo weinig tot niks (extra's) mee gedaan kan worden.
    En dit terwijl deze gebouwen in edels omgerekend wel circa 10 k edelstenen kosten. En in de huidige situatie hebben we ook nieuwe moeilijkere avonturen beschikbaar, heel toevallig is dat maar hoor.

    Bittere noodzaak gezien t.o.v. de kosten dus, inderdaad ja.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.