Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2018

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flandernschlacht Bekijk Berichten
    Het klopt toch dat de velden blijven staan en blijven opbrengen tot bij de volledige deactivatie van het event?
    ja nog moeilijker om ze gevuld te houden, je moet je suf spelen.

  2. #22
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Ennuh.. volgens mij klopt dit icoontje ook niet helemaal:
    Hello copycat,

    Thanks for pointing this out. I have forwarded this to the development team.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    for the next year/ events: can we please have some adventures that are actually rewarding to play together?
    This event it's simply more profitable to play adventures that require you to play solo.

    I dont like it, it's not much fun, I like the team spirit. Doesnt have to be only coops, but as it stands, Mary is the way to go for me now, sadly.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    ja nog moeilijker om ze gevuld te houden, je moet je suf spelen.
    forum staat: The core mechanisms of the event will be turned off
    blijkbaar is dit nog te onduidelijk ...
    Laatst gewijzigd door avonturier; 08-11-18 om 19:01.

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avonturier Bekijk Berichten
    forum staat: The core mechanisms of the event will be turned off
    blijkbaar is dit nog te onduidelijk ...
    mij is alles duidelijk, maar anderen kennelijk toch nog niet, dus verklaar je vooral nader

  6. #26

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hij meent dat de veldjes onder "Core mechanism" vallen en dus niet meer geoogst kunnen worden na verwijderfase 1...
    Hij is zelf degene met de onduidelijkheden... blijkbaar.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als BB dan toch het woord "Missies" naar Queestes meent te moeten veranderen, zou het dan aub wel goed vertaald kunnen worden?
    Staat al vanaf begin van het event een doorn in het oog te wezen. Speurtochten hebben we niet, al helemaal niet wat golems betreft... die staan gewoon telkens op dezelfde plek


  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Hi,

    Will the pumpkin fields still work after removal phase one?

    It's a bit unclear and I think it's important to know, because I would need to buy a lot of fillings (with pumpkins).
    I don't want to loose all my pumpkins because of a misunderstanding of the information provided.

    Could someone from BB answer this question? Many players say they will work untill the second removal phase, but some state they won't as was custom in previous years.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    JA! en het is niet unclear, er is er maar 1 die het tegendeel beweert en die is slecht geïnformeerd.
    En daarbij was dat in voorgaande jaren ook zo.

    BB veranderd niet snel iets aan een event, dus je kan lekker dooroogsten.

    Daarbij is dit een nederlandstalig forum... Engels mag om Sious te dienen, maar nederlands moet er wel bij.
    Laatst gewijzigd door copycat; 09-11-18 om 18:11.

  10. #30
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Malianteo,

    I am pretty sure that you have noticed it by now. Pumpkin cemeteries are not removed during the removal phase and if you were able to collect a lot of pumpkin refills during the event, you can still place these and they will continue to run until complete deactivation.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.