⁂ Dev Diary: Halloween 2018
Dear settlers,
When ghosts and golems haunt your island, may pumpkins gleam and bring you luck.
Please don't forget to leave your comments on this thread.
Happy Howl-o-ween!
BB_Sious
⁂ Dev Diary: Halloween 2018
Dear settlers,
When ghosts and golems haunt your island, may pumpkins gleam and bring you luck.
Please don't forget to leave your comments on this thread.
Happy Howl-o-ween!
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 19-10-18 om 15:00. Reden: link
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Dubbel XP werkt niet bij Schat der Kennis Rest van de loot wel.
De XP lijkt mss wat hoog, maar dat komt door Mary en Verkennersbureau... Dus GEEN dubbel XP voor het Seizoensavo.
Laatst gewijzigd door copycat; 22-10-18 om 09:50.
zelfde met wijsheid ook geen dubbele ep
https://imgur.com/a/zPWR8rM
Vreemd. Er verschijnt geen golem. Cache geleegd en al een paar keer opnieuw ingelogd, maar helpt niets.
Veel (vooral lagere lvls) die niet meer dan half dagje hebben, kunnen niet genoeg avonturen doen om aan genoeg refills te komen. Het zou prettig zijn als BB zijn berekeningen herberekend, want het zou jammer zijn als veel lage levels op de 3e dag ipv eind 3e week al geen adelijke veldjes hebben ....
Je kunt in noodgeval de velden ook op pauze zetten. Is in elk geval beter dan de meststof aan te schaffen.
Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.
Hoe zit het met seizoen avo's die al zijn gedaan voor deze hotfix? Hebben we gewoon pech of krijgen we alsnog xp boost over deze avo's?
Hello Korsakova,
For completed seasonal adventures, no XP boost will be added retroactively. However, seasonal adventures that are already running at the start of the hotfix will receive the XP bonus.
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Okee, bedankt voor de snelle reactie!