Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Account geblokkeerd en geen reactie van de support...

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Account geblokkeerd en geen reactie van de support...

    Hoi,

    Ik weet dat ik voor een geblokkeerde account bij support moet zijn en niet hier, maar ik heb een ticket aan gemaakt en tot nu toe geen reactie gehad, is het normaal dat het maar dan 2 dagen duurt voor dat je een antwoord hebt van de klantenservice?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, want na 48 uur verloopt het ticket en moet je een nieuwe aanmaken.
    Kan men bij support zeggen dat ze 2 tickets hebben afgehandeld...

    Het is helaas kommer en kwel bij support, je zal moeten blijven pushen voor een antwoord.

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je, ik heb inmiddels wel een reactie gehad (net binnen de 48 uur denk ik).

    Blijkbaar is het niet toegestaan om meer dan één account van het speel te gebruiken. Ik vindt dat een beetje kinderachtig. Maar als dat de regels zijn, dan is dat zo. Ik vindt wel dat ze dat wat beter mogen communiceren.

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Twiddly,

    I am sorry that you had to learn about it in this way. Having more than one account in The Settlers Online gives one player certain advantages over others, mostly in trades. Thus, it has been prohibited in the game and players are only allowed one account per TSO server.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb hetzelfde probleem, wil mijn account in steam opzeggen maar krijg geen reactie op ticket, was ook gebanned vanwege twee accounts.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.