Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Gilde de Vrijbuiters

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Gilde de Vrijbuiters




    Een gezellige groep vrije geesten, die het motto nastreven van "een voor allen en allen voor een!”.
    We helpen elkaar met raad en daad om te komen tot de hogere levels en gaan graag samen op avontuur om dat te bereiken.

    Nieuwe gildeleden zullen verbaasd staan te kijken wat er in een gilde als deze allemaal mogelijk is en hoe snel je samen met ons kan groeien naar een hoger niveau.
    We zouden dan ook graag nieuwe leden willen verwelkomen in onze gilde.

    Natuurlijk komt iedere gilde wel met een soortgelijk verhaal om leden te werven en is het moeilijk om een gilde te kiezen die bij je past. Wil je gewoon eens een proefperiode om vrijblijvend te kijken of je het leuk vindt om mee te doen, geef dat gewoon door en we houden er rekening mee.

    Ben jij geïnteresseerd en wil je meer weten? Stuur een bericht naar JohnAdamss.
    Laatst gewijzigd door JohnAdamss; 17-05-20 om 19:42.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn weer vrije plekken, dus meld je aan !!!!

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2020
    Locatie
    almelo
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hallo ik ben richard stel me even voor

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    en dat doe je hier?

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2023
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hoi

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2023
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo vrijbuiters Hallo allemaal leuk om in jullie gilde mee te spelen . ik hou van spelletjes en heb ruim 3 jaar Elvenar gespeeld,Rise of cultures e.a. en nu The settlers maar dat is even zoeken naar de basis van alle knopen etc, Ik kom zelfs nog niet in de chat dus ff via deze weg groeten Wilg-11

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    80 swanny

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2020
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Schnurr meldt zich aan :-)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.