Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hospikgeneraal

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud

    Hospikgeneraal

    - Heeft geen schildje erboven tijdens het bewegen over de kaart
    - Icon ontbreekt (placeholder) in strijdverslagen
    - Aantal verslagen eenheden komt niet overheen met de werkelijkheid (strijdverslag)

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    geen schildje was al gezien op test server....ze zijn aan het verzaken de laatste tijd

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    bij het avo hans en grietje, zie ik hem niet eens lopen en is hij onzichtbaar
    Ik dacht eerst probleem met cache ofzo, maar het blijft.
    De melding van 'place holder' in de verslagen heb ik ook vastgesteld.
    Geen idee ivm de verslagen eenheden, heb ik niet op gelet, maar ga ik nu zeker eens doen.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malianteo Bekijk Berichten
    - Aantal verslagen eenheden komt niet overheen met de werkelijkheid (strijdverslag)
    Dat geldt voor ALLE gens, waarbij je verloren eenheden terugkrijgt... zit niet in de berekening. (Als je tenminste je eigen eenheden bedoelt, niet die van de vijand)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    geen schildje was al gezien op test server....ze zijn aan het verzaken de laatste tijd
    De laatste tijd, je bent mild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    bij het avo hans en grietje, zie ik hem niet eens lopen en is hij onzichtbaar
    Ik dacht eerst probleem met cache ofzo, maar het blijft.
    Ik zag hem op geen enkel avo lopen, je moest daarvoor de 'settlers die over het eiland lopen' aanzetten in je settings .
    Laatst gewijzigd door copycat; 11-10-18 om 09:38.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten

    Ik zag hem op geen enkel avo lopen, je moest daarvoor de 'settlers die over het eiland lopen' aanzetten in je settings .
    Bedankt copycat.
    Het was mijn eerste avo waarin ik hem heb gebruikt.
    Nu heb ik een manier om het te omzeilen.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.