Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: verkennersbureau

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    dankjulliewel voor de feedback, stuk duidelijker zo

  2. #12
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    For more information on the Scouting Post, please read our Scouting Post FAQ.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    De uitleg dat je eerst je verkennersbureau moet starten en dan pas het avo is ONJUIST. Ik heb het diverse malen getest. Ik start de verkenner aan het einde van een avo als ik nog een paar forse kampen moet doen, zoals zojuist de eindbaas in Berglabyrint. Ik moest nog 3 kampen en een uitgraving. Op dat moment heb ik de verkenner gestart en ik krijg meer xp dan normaal, 77k om precies te zijn, ex prem. Ik heb dit nou 3x getest in diverse avo's. Je kunt de verkenner dus aanzetten wanneer je wilt, hij werkt dan 2 uur. Ook de uitleg dat je xp krijgt NA die 2 uur omdat je je avo binnen de tijd had gestart is ONJUIST. Dat heb ik getest met een Houthakker. Alle xp NA afloop van de 2 uur levert geen 20% extra op. Wat ik dus nu doe: vlak voor het beeindigen van een avo de buff aanzetten, zodat ik voor de laatste paar (grote) kampen de extra xp krijg, en vlak erna een ander avo starten zodat ik daar die 20% ook nog krijg.
    Laatst gewijzigd door Bojangles; 14-10-18 om 13:40.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    het is ook geen 20% per avo, het is 20% van alle kampen die rechtstreeks door een generaal worden verslagen. Kom je meestal op circa 8-10% uit, op avontuur niveau gezien. Als je de buff in het scout bureau activeert NADAT je het avontuur hebt geactiveerd is de zone buff simpelweg niet actief voor het reeds actieve avontuur. En krijg je dus precies 0% extra xp binnen.

    Je kunt de activiteit van de zone buff voor een op de juiste manier geactiveerde buff bovenin het scherm van het avontuur zien, deze heet "Informatie: ......gegevens".
    Volgens mij ben je ernstig in de war met bepaalde zaken, maar ik zou zeggen doe lekker eigenwijs, ik speel met de scoutpost zoals hij bedoeld is en ontvang prima de xp op de manier zoals het is uitgelegd en hoort te werken.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 14-10-18 om 20:23.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Afgelopen dagen opnieuw getest. Ik heb een complete lijst gemaakt met xp per kamp voor houthakker. Houthakker gestart, met nog 2 sectoren te gaan, de verkennerbuff gestart. 0 extra xp, dus dat is aangepast, dat je geen extra xp krijgt voor eerder gestarte avo's. Ik start meteen een 2e houthakker en speel 3 sectoren. Merkwaardig dat ie nu bovenin mijn scherm in het avo niet aangeeft dat die buff loopt. Dus ik verifieer op mijn thuiseiland: daar staat de buff wel aangegeven. Nou, vandaag naar kantoor geweest, dus ik maak pas vanavond, ongeveer 24 uur later, het avo af: 0 extra xp. Dus ook niet voor de sectoren die ik gedaan heb binnen die 2 uur. BB, jullie maken een zootje van die buff. Of het moet komen door die update van vandaag.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bojangles Bekijk Berichten
    Afgelopen dagen opnieuw getest. Ik heb een complete lijst gemaakt met xp per kamp voor houthakker. Houthakker gestart, met nog 2 sectoren te gaan, de verkennerbuff gestart. 0 extra xp, dus dat is aangepast, dat je geen extra xp krijgt voor eerder gestarte avo's. Ik start meteen een 2e houthakker en speel 3 sectoren. Merkwaardig dat ie nu bovenin mijn scherm in het avo niet aangeeft dat die buff loopt. Dus ik verifieer op mijn thuiseiland: daar staat de buff wel aangegeven. Nou, vandaag naar kantoor geweest, dus ik maak pas vanavond, ongeveer 24 uur later, het avo af: 0 extra xp. Dus ook niet voor de sectoren die ik gedaan heb binnen die 2 uur. BB, jullie maken een zootje van die buff. Of het moet komen door die update van vandaag.
    Ik vermoed dat je niet de goede verkennerbuf hebt gebruikt,... voor de moeilijke avo's moet je wel de 3e (duurste) verkennerbuf aanzetten. Doe je dat niet goed, dan zie je indd op je thuiseiland dat die buf loopt,... bijvoorbeeld voor lage of medium avo's,... maar niet op je houthakker.
    Hoe dan ook, bij mij werkt het prima en precies zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft.

    Als je ervan overtuigd bent dat het niet goed werkt moet je even ticket aanmaken.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    en: WACHTEN tot die zone-wide buff AAN staat op je thuiseiland en DAN pas avo starten.
    Als je in dat verkennersburo de (juiste) buff aanklikt, duurt het even eer ie aktief wordt.
    Zo gauw je ziet dat er bovenin je avo niks staat, dan doet ie het ook niet... kan je 'testen' wat je wil.

    Als Bojangles de enige is waarbij het niet goed werkt, moet bojangles idd een ticket aanmaken.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Maar wel weer knap dat ze een vrijwel nutteloos gebouw nog minder nuttig weten te maken
    Zie nu maar eens bij die hele dikke (punten)-baas te komen in een bergclan-avo binnen 2 uur
    waarom moet dat binnen 2 uur, ik doe er met gemak 2 dagen en al die tijd is de buff actief
    ik doe JHH binnen die 2 uur start dan een bergclan op en telt tot het einde die 50% extra

    Vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als het verkenners bureau na 2 dagen nog aan staat in het avo en hem weer aan zet, ga ik eens uitproberen :P
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 06-02-19 om 08:28.

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    sommige mensen kunnen gewoon niet lezen.
    je moet het avo gestart hebben binnen de 2 uur, doe je dat dan kun je spelen net zolang als je over het avo mag dooen, bijvoorbeeld 14 dagen en dan krijg je alsnog de extra XP

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    waarom moet dat binnen 2 uur, ik doe er met gemak 2 dagen en al die tijd is de buff actief
    ik doe JHH binnen die 2 uur start dan een bergclan op en telt tot het einde die 50% extra

    Vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als het verkenners bureau na 2 dagen nog aan staat in het avo en hem weer aan zet, ga ik eens uitproberen :P
    dan gebeurt er niks en verpest je een buff

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.