Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: verkennersbureau

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud

    verkennersbureau

    Ik vind het niet handig dat je eerst je verkennersbureau aan moet zetten en dan pas je avo starten.

    Gebeurt regelmatig dat ik savonds mn troepen weg stuur voor de volgende dag, en dan werkt het dus niet.

    Zou logischer zijn om het verkennersbureau aan te kunnen zetten als je daadwerkelijk begint met spelen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    En waarom zou het logischer zijn? Fijner geloof ik meteen, maar logischer...
    Tekst is er in elk geval eens heel duidelijk over:
    Complimenten aan BB dat ze het ineens goed hebben vertaald.

    Maar wel weer knap dat ze een vrijwel nutteloos gebouw nog minder nuttig weten te maken
    Zie nu maar eens bij die hele dikke (punten)-baas te komen in een bergclan-avo binnen 2 uur

    Als deco is het trouwens wel weer een prima gebouw. Ik vind het best een mooie.
    Laatst gewijzigd door copycat; 09-10-18 om 07:14.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik het begrijp moet je alleen het avontuur STARTEN als het verbeteringseffect actief is, dus je zet eerst de verkenner aan, en daarna start je het avo. Vervolgens zou je dan alle tijd hebben om het avo binnen de tijdslimiet van het avo af te kunnen maken, ongeacht dat de verkenner allang is verlopen, en de bonus xp krijgen over alle verslagen vijanden.

    Ergens ook wel logisch, want het idee erachter is (lijkt mij) dat je door de verkenner te activeren je een stel scouts/verkenners/spionnen op pad stuurt voor een verkenning die vervolgens terugkeren met de nodige info over de vijand die je een voordeel opleveren. Vervolgens zijn die verkenners niet meer nodig en hoeven ze dus ook niet actief te zijn. Met de verworven info begin je dan het avo en krijg je het voordeel.

    Zo lees ik het,.....

    Maar heb het nog niet zelf kunnen uitproberen en testen.
    Laatst gewijzigd door DaryllAnn; 09-10-18 om 08:46.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    yup, zo kun je dus 2 JHH spelen en een Bergclan avo STARTEN waarop dan de buff actief is, voor zolang het avontuur duurt.
    Mag er goed staan, maar dan moeten we nog aan BEGRIJPEND lezen kunnen doen ;p

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    yup, zo kun je dus 2 JHH spelen en een Bergclan avo STARTEN waarop dan de buff actief is, voor zolang het avontuur duurt.
    Mag er goed staan, maar dan moeten we nog aan BEGRIJPEND lezen kunnen doen ;p
    Een JHH binnen 2 uur is wel even doorwerken,.. ;-)
    Maar hoe het zit met lootspots is niet duidelijk omschreven,... moet dat avo dan ook pas starten als de verkenner aanstaat (bij de looter of de starter, of allebei??)
    Krijgt de looter ook extra xp als de starter de verkenner gebruikt?, of krijgt de starter extra xp als de looter de verkenner aanzet voordat hij de uitnodiging accepteert?, is het voor de looter uberhaubt mogelijk om iets aan de verkenner te hebben??

    En hoe zit het met co-op's?? Zelfde vragen en onduidelijkheden als hierboven omschreven.

    Een 'klein' beetje meer uitleg en duiding zou welkom zijn BB ;-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    ik ging er van uit dat je de buf moet starten, daarna het avo starten en dat dan de extra XP gedurende deze 2 uur wordt verdient en na deze 2 uur er geen extra XP meer te verdienen valt, omdat de buff dan reeds inactief is.

    Is er iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
    Telt de buff voor elk avontuur dat tijdens de 2 uur wordt gestart, ongeacht of je het avontuur binnen deze 2 uur afrond of enkel voor de aanvallen tijdens deze 2 uur van een nieuw gestart avontuur??

    Voor loots heeft het niet veel nut, want dan doe je toch maar een kleine aanval met enkele recruiten en/of cav's. voor coops is natuurlijk een ander verhaal.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    Voor loots heeft het niet veel nut, want dan doe je toch maar een kleine aanval met enkele recruiten en/of cav's. voor coops is natuurlijk een ander verhaal.
    Het kan wel interessant zijn als het verkennersbureau van de looter ervoor zorgt dat ook de starter bonus xp krijgt,... dan word de handel in lootspots ineens verrijkt met een extra dimensie.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    het werkt alleen voor avonturen die worden opgestart door de starter, ik snap niet zo goed wat daar onduidelijk aan is.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten

    Is er iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
    Telt de buff voor elk avontuur dat tijdens de 2 uur wordt gestart, ongeacht of je het avontuur binnen deze 2 uur afrond of enkel voor de aanvallen tijdens deze 2 uur van een nieuw gestart avontuur??
    De buff telt voor elk avontuur wat wordt OPGESTART binnen 2 uur nadat de buff is geactiveerd.
    Dat zijn de enige voorwaarden. Je zult zien dat de zone buff dan actief is op het avontuur. De zone buff verloopt pas zodra een avontuur is afgerond.
    Dit leidt er dus toe dat je avonturen niet binnen 2 uur uit hoeft te spelen, maar wel op moet starten.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    De buff telt voor elk avontuur wat wordt OPGESTART binnen 2 uur nadat de buff is geactiveerd.
    Dat zijn de enige voorwaarden. Je zult zien dat de zone buff dan actief is op het avontuur. De zone buff verloopt pas zodra een avontuur is afgerond.
    Dit leidt er dus toe dat je avonturen niet binnen 2 uur uit hoeft te spelen, maar wel op moet starten.
    Bedankt voor de verduidelijking
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.