Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vlaggetje op speler in avo

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Vlaggetje op speler in avo

    Zou het niet mooi zijn, als het vlaggetje op de speler in een avo niet rood zou zijn, maar de kleur van de speler zou hebben? Dan zie je beter wie waar loopt.

    En dat in de gevechtsverslagen achteraf niet alleen je eigen verliezen staan, maar ook wat je gekilled hebt?

    Zo maar twee ideetjes.

    Dennis

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    het eerste idee heeft wel wat...
    het tweede ook :-) kan dat eeuwig durende naspelen ook uit, al geeft dat nog wat inzicht hoe de aanval verloopt, welke troepen eerst aangevallen worden. en mocht je onverwacht verliezen, heb je toch vaak een vriend nodig om te duiden dat je verkeerd geladen hebt. althans dat overkomt mij nog wel eens dat ik gewoon niet zie wat er fout gaat :-)

    ik zou nog een 3e ideetje willen toevoegen: nummertje in het vlaggetje van welke gen je het 1st, 2d etc hebt verstuurd.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    meer info in de gevechtsverslagen ben ik helemaal mee akkoord. Eventueel bij de loot vermelden wat het totaal verlies is zou handig zijn om te weten hoeveel en welke legers je terug moet aanvullen.

    Kleur van het vlaggetje is ook een leuke, vlaggetjes nummeren hoeft voor mij niet.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.