Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Change log 16.10.2018

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 16.10.2018

    Dear settlers,

    Now that you have read the latest change log, we would love to know your thoughts.

    Feel free to leave your comments in this thread.


    Happy settling!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 08-10-18 om 13:24. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ondanks dat het misschien niet direct de gameplay beïnvloed, ben ik blij dat het mailsysteem eens wordt aangepakt.
    Ik ben al veel mail kwijtgeraakt omdat ik een hele serie andere mails verwijderde, maar ja net ff een beetje hoger of lager klikken en het verkeerde mailtje is weg..
    Mooiste zou nog zijn als we een paar bewaarboxen kregen, waar mail naar toe kan, waar net verwijderd kan worden.
    Dus voor verwijderen van de mail moet die dan eerst terug naar de inbox.
    Of een trash box, na verwijderen komt alles daar, kan je het nog een keer nakijken, en als alles goed is een bevestiging geven om de trashbox te legen waarna het echt weg is.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    yup bewaarbox zou fantastisch zijn!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    De nieuwe mailbox, daar kijk ik alvast naar uit. Kan ik eindelijk makkelijker opruiming houden tussen die mails, zonder op te moeten passen dat er eentje verloren gaat.

    Mooi dat het aantal XP dat verdient wordt met de scouting post verhoogd is naar 50%

    Enkel jammer dat de duur nogal kort is en dat je de buff niet kunt activeren nadat het avo gestart is.
    Je verliest al 15/30 minuten (zonder gebruik van de boekjes) alvorens je gens zijn aangekomen in het avontuur.
    Ook als je een avo 's avonds start en je gens stuurt om dan dag erna meteen te kunnen spelen, heeft het geen nut dat je de buff gebruikt.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    Mooi dat het aantal XP dat verdient wordt met de scouting post verhoogd is naar 50%

    Enkel jammer dat de duur nogal kort is en dat je de buff niet kunt activeren nadat het avo gestart is.
    Je verliest al 15/30 minuten (zonder gebruik van de boekjes) alvorens je gens zijn aangekomen in het avontuur.
    Ook als je een avo 's avonds start en je gens stuurt om dan dag erna meteen te kunnen spelen, heeft het geen nut dat je de buff gebruikt.

    50%=heel fijn.
    En je kan nog steeds je avo starten de avond van tevoren... is dat nu nog niet duidelijk gemaakt in dat andere topic (door dmmh verduidelijkt)????
    Je zet die buff/verkenner aan, start het avo en stuurt je troepen. De volgende dag ga je eraan beginnen.
    Buff werkt nog steeds, voor dat ene avo ,tot je het beëindigd.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    En je kan nog steeds je avo starten de avond van tevoren... is dat nu nog niet duidelijk gemaakt in dat andere topic (door dmmh verduidelijkt)????
    Je zet die buff/verkenner aan, start het avo en stuurt je troepen. De volgende dag ga je eraan beginnen.
    Buff werkt nog steeds, voor dat ene avo ,tot je het beëindigd.
    dit had ik gepost voor het antwoord van dmmh verscheen, maar is nu volledig duidelijk.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    kijk

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    nl, brabant
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    die verkennerspost is 2 uur dus die ben je dan kwijt als je m aaf tevoor aanzet, of zie ik dat verkeerd?

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    verkennerspost aanzetten, avo starten, gaan slapen, volgende morgen, of tot een dag of 13 er na avo spelen.
    je moet alleen zorgen dus dat je het avo af hebt voor dat de tijd ervoor is verstreken. staat verder los van de 2 uur die de verkennerspost actief is.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Lees dit eens, verduidelijkt een hoop.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miepmuppet Bekijk Berichten
    die verkennerspost is 2 uur dus die ben je dan kwijt als je m aaf tevoor aanzet, of zie ik dat verkeerd?
    of je kijkt 2a3 berichten terug....
    Laatst gewijzigd door copycat; 15-10-18 om 17:04.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.