Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Change log 16.10.2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    de verkennerspost van 2 uur lijkt me een ander topic.

    "to make only discovered camps targetable" is volgens mij niet helemaal lekker vertaald.

    ik mis het omzetten van de taarten in buffs. misschien doen ze dat na het evenement?

    20% -> 50% is natuurlijk beter: bij AHH leverde het uiteindelijk 6% op en bij 3e dief 11%. dat wordt nu 2,5x beter. ThX

    ik vond de vorige aanpassing in de mail al een hele verbetering. dus nu nog beter? mooi.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is dit voor onzin om de kopermijnen upgrade te veranderen naar planken ipv gereedschap?

    Niemand op laag niveau had daar last van want je krijgt die zooi toch allemaal gratis

    Weken bezig geweest voor smidses niveau 5 en het eiland staat al vol met houthakkers om die achterlijke hoeveelheid kolen te kunnen produceren en nu moet ik ook weer houtzagers gaan bouwen omdat jullie het spel zomaar veranderen??

    Ik dacht dat dit een redelijk stabiel spel was, besluiten jullie na 7 jaar om even alles te gaan aanpassen voor 'beginners'?
    Laatst gewijzigd door Malianteo; 16-10-18 om 19:51.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.