Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: De scout post

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    De scout post

    Ik speel net een Jonge houthakker. Normaal gesproken haal ik hierin 235k xp. Maal 1.2 is 282k xp zou je denken. Tenminste, ik had een getal in die buurt verwacht. In werkelijkheid krijg ik een loot mail met een xp van 252k xp. Dat is minder dan 10% extra?

    Mis ik iets of gaat er hier iets fout?
    Scout post gestart -> avo gestart en uitgespeeld

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    20% voor elk kampje dat je molt.
    dus als je een leider verwijderd,al dan niet met block, verdwijnen er ook kampen uit de sector die dan dus niet meetellen.
    Beetje zoals de boekjes in het extra xp slot: alleen extra xp voor daadwerkelijk verslagen eenheden.

    En dan nog vind ik het tegenvallen... en had al geen hoge verwachtingen van dat ding

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    je krijgt toch sowieso alleen xp voor kampen die je verwijdert met aanvallen? Dus dan blijft het zo dat het te verwachten eind xp origineel xp * 1,2 bedraagt.
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 07-10-18 om 14:29.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, je krijgt altijd 100% XP voor alle weggehaalde kampen. Maar alleen direct aangevallen kampen tellen de XP multipliers.
    Dus ook Marietje geeft alleen dubbel XP op kampen die ze ook zelf aanvalt, en niet als de leider de andere kampjes wegvaagt. Daar krijg je alleen de 100% xp van, niet de 200%.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    oh, ik dacht dat kampjes die indirect werden verslagen door het weghalen van de leider 0 xp gaven. My bad.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.