Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Two new buildings

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peek: Two new buildings

    Dear settlers,

    Now that you have read the Training Grounds and Elite Training Grounds Sneak Peek, we would love to know your thoughts.

    Feel free to leave your comments in this thread.


    Happy settling!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 21-09-18 om 14:16. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Niet goedkoop.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eerste ingeving : Eindelijk een oplossing voor het spelen van de grotere avo's. !!
    Mijn verdere analyse:
    Ik ga er even vanuit dat de oude buffs ook nog gebruikt kunnen worden op de oorspronkelijke barrakken.
    De functionaliteit ben ik dan ook wel blij mee.
    En dat het nu een extra gebouw en dus ruimte etc. kost, dat vind ik ook geen probleem.
    Dan blijven er 2 dingen over:
    - ik had het een mooie optie gevonden als er 2 'threads' waren, dat je kon kiezen om 2 (verschillende) eenheden te laten trainen, of 1 eenheid dubbel zo snel.
    - de prijs van de elite is bijna 50 euro (normale marktprijs van de edels), dat vind vrij duur voor een enkel gebouwtje, nee sorry heel duur.

    Maar al met al, met wat kortingen op edels, en een tijdje sparen van edels, denk ik wel dat ie er in de toekomst komt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het opzich wel een mooi gebouw. Had eigenlijk een toevoeging van een gebouwenreeks binnen de bestaande groepen gehoopt. Op hogere levels ligt daar nog een gat namelijk.
    Ook was een lagere prijs in edels en dan de optie om zelf te upgraden naar lvl 6 (per lvl +10% rec snelheid) misschien iets beter.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    handig maar te duur, jammer hoor. BB heeft geloof ik geld nodig !

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    nl, brabant
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    begint steeds meer te lijken of we nu overvoerd worden en na de flash stop alles weg is, want daar hoor of lees je niks over, maar nu wel fanatiek geld binnenharken met nieuwe dingen

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn huidige tempo van spelen ,speel ik elke dag een uurtje half uurtje,na 2/3 jaar bereik ik level 75 i hope
    De fanatieke spelers zijn snel op level 75 met deze gebouwen en een hoop edels armer (poen)en uitgespeeld kwa level .
    Sluit me helemaal aan bij miepmuppet tis indd schoffele voor edels lijkt het .

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Given this progress, and in collaboration with several of our technology partners – including Apple, Facebook, Google, Microsoft and Mozilla – Adobe is planning to end-of-life Flash. Specifically, we will stop updating and distributing the Flash Player at the end of 2020 and encourage content creators to migrate any existing Flash content to these new open formats.

    Bron: https://theblog.adobe.com/adobe-flash-update/
    Zonde om nu nog te investeren in gems. Binnen twee jaar ben je al je geld kwijt.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    nl, brabant
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    dat dus, en daar krijgen we geen antwoord op, maar wel vaker een happy hour en dat soort dingen

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Links laten liggen die geld-trek-gebouwen (en stukjes land).
    Nergens voor nodig en heb al zat geld hierin zitten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.