Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Anniversary Event

  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Mee, eens, van communicatie hebben ze niet echt gehoord. Een hotfix na 2 dagen, dat hoeven bijna niet aan te kondigen, dat is standaard.
    Ik verwacht geen individuele compensatie, dat is op korte termijn niet te doen. Wat ik nu ook best irritant vind is dat ik niet eens gecontroleerd heb of de aantallen wel klopte. Geen idee of ik ook bollonnen heb misgelopen.
    En dat de handel op deeg helemaal een losgeslagen boel zou worden was wel te voorspellen, ik vond het niet eens vreemd.

  2. #32

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    I have witnessed a lot of events by now, but this one is by far the event with the biggest screwups by BB. Buffs not working for 2 days, wanting people to trade with low levels that are hardly there cause BB is destroing their own game. Then not offering a compensation for the two missed days of extra balloons, not even apologizing for the screwups as well. Making prestations that involves someone throwing a cake at your hall, but not making the cake tradeable to begin with. Numbers not adding up, a difference between balloons donated in prestation and in mission. Do i really need to go on?
    Events are supposed to be fun. Why is it that only in this game, the events are always full of flaws? The game exists for 5/6 years now, but BB never learns from its own mistakes. Which is actually the most sad thing about all of this and the reason why so many people quit the game. Someday even BB has to admit that they have ruined their own game because they are to damn cocky to learn from past mistakes. But by then, the game will be dead anyway. GG Guys on this worst party ever.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  3. #33
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    We have additional information regarding the Community Goal during the second phase of the event. Please go >here< to find out.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #34

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn altijd klagers en zagers maar ik ben blij met dit event.
    Ik heb slechts 1 punt van kritiek op BB zelf.
    Er zijn mensen die niet mee willen doen met het event en hun feestzaal gewoon niet activeren.
    Dat ook die mensen die gewoon niets doen mee delen in de prijzen vind ik zonde.
    Beter zou het zijn dat er een minimale inspanning vereist zou zijn.
    Profiteurs belonen vind ik niet fijn.

    Dit event is echt een ander soort en die afwisseling is niet slecht.

    Wat mij wel ergerde in het begin waren de waanzinnige prijzen op de handel voor beslag.
    En dat is vooral een kritiek naar ervaren spelers die veel te veel grondstoffen hebben opgespaard en zonder na te denken waanzinnige prijzen begonnen te bieden.
    Een logisch gevolg is dat de low level en minder ervaren spelers hun kans mooi roken om daar hun slag uit te slaan.
    Als ik even ga rekenen vanuit de 50+ speler dan kan je 3*12 balonnen per uur doen + 50% buf voor 12 dagen (ik doe er 2 af omdat je in het begin nog niet direct een taart hebt) dan kom ik op: 3 * 18 = 54 per uur. Dat zijn er 1296 per dag en na 12 dagen 15552. Dan heb je het doel al bereikt voor de generaal. Komen daarbij nog eens 1400 balonnen van de dagelijkse missies zit je al op 16452. Dan nog de prestaties. En de 2 enorme taarten die je krijgt door de prestaties dan haal je het als ervaren 50+ speler met gemak.

    Dus mijn advies voor de volgende keren:
    Even rustig ademhalen en nuchter alles berekenen en die dwaze handels gewoon negeren. (iemand heeft zelfs 100k graniet betaald voor 50 beslag. De verkoper had die gezet om te testen hoe groot de waanzin was en nog geen half uur later was er iemand zo gek om het te aanvaarden.) Als niemand die waanzinnig belachelijk hoge prijzen wil betalen dan zal het verstand op het einde van de rit wel zegevieren.

    En beste mensen, nog 1 ding.
    Ik speelde voordat ik aan settlers online begon een ander online spel. Ik zal de naam niet noemen omwille van mogelijk reclame onzin maar bij dat spel was het de bedoeling om elkaar aan te vallen en elkaar kapot te maken. Er was voor dat spel ook een app. Mensen werkten samen in allianties (zoals onze gildes) maar om andere allianties het leven zuur te maken. Bij een aanval kreeg de aangevallen persoon een bericht op de gsm als ze de app hadden. Er waren daar samenwerkingen waarbij er mensen om 2u, 3u, 4u 's nachts aanvallen zonden zodat die app de 'vijand' wakker zo maken. Binnen de 10 minuten kon je de aanval terug trekken en had je de 'vijand' voor niets gealarmeerd. 2 weken lang dag en nacht iemand tergen om dan als we het idee hadden dat ze moegetergd hun app maar hadden uitgeschakeld toch maar op een onmogelijk uur een fatale aanval te doen waardoor die speler uit het spel geflikkerd werd.
    Wat ik zo leuk vind aan settlers online is dat we samen kunnen werken. Dat er echt spelgenot voor iedereen kan zijn. OK, die 7 spelers die pvp doen vallen elkaar wat aan maar die kiezen er alle 7 voor. En de rest hoeft dat niet te doen.
    Daarom is dit spel zo leuk. Wij maken elkaar het leven niet zuur maar we spelen echt samen. We gunnen elkaar iets.
    Dus al die onzin handels, negeer ze gewoon. Ik heb mensen gezien in mijn eigen gilde die kaarsen en beslag 1:1 ruilden hoewel die low levels de slag van hun leven konden slaan op de handel.
    Mensen die de eerlijkheid boven de handelswaanzin stelden. Dat was in de eerste 2 dagen al zo toen de handel ontplofte met waanzin.


    Dit spel speel je met elkaar en niet tegen elkaar. Iedereen moet hiervan genieten. Spelgenot voor iedereen.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartSimpson Bekijk Berichten
    Er zijn altijd klagers en zagers maar ik ben blij met dit event.
    Ik heb slechts 1 punt van kritiek op BB zelf.
    Er zijn mensen die niet mee willen doen met het event en hun feestzaal gewoon niet activeren.
    Dat ook die mensen die gewoon niets doen mee delen in de prijzen vind ik zonde.
    Beter zou het zijn dat er een minimale inspanning vereist zou zijn.
    Profiteurs belonen vind ik niet fijn.
    Is hetzelfde met staken hoor... ook de niet-stakers krijgen die betere CAO
    Bij de rest kan ik me alleen maar aansluiten. Profiteurs in de hand werken, zelf gedaan.
    Laatst gewijzigd door copycat; 03-10-18 om 09:53.

  6. #36
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    For more information on the Scouting Post, please refer to our Scouting Post FAQ.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.