Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Anniversary Event

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Sommige denken nog steeds dat ze op de markt staan ,terwijl het doel van het spel is samenwerken ik w8 al 2 dagen op 50 kaarsen of beslag voor de eerste missie dan kan ik verder maar weiger die exorbitante prijs ervoor te betale op de hh .En ik denk velen met mij.
    En nee zo woord het doel niet gehaald klopt
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 25-09-18 om 09:25.

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Sommige denken nog steeds dat ze op de markt staan ,terwijl het doel van het spel is samenwerken ik w8 al 2 dagen op 50 kaarsen of beslag voor de eerste missie dan kan ik verder maar weiger die exorbitante prijs ervoor te betale op de hh .En ik denk velen met mij.
    En nee zo woord het doel niet gehaald klopt
    Je kunt ook met iemand gewoon heen en weer doen voor die kaarsen/beslag

    ik moet zeggen, een feest behoort leuk te zijn, ik heb nog nooit zo'n frustrerend feest meegemaakt

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Sjamaan werkte niet, heb hem gespeeld maar missie/queeste voltooide niet... zucht.
    Nog maar 1 spelen dan, blijkbaar de verkeerde sjamaan gespeeld (die van een jaar of 5 geleden die ik bewaard had )





    Edit: Het andere Sjamaan-avontuur werkte wel.
    Leuk dat er onderscheid is tussen een sjamaan en een sjamaan.
    Laatst gewijzigd door copycat; 25-09-18 om 16:03.

  4. #24
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    Thank you for reporting the issues that you've encountered in this event. Our dev team is doing their best to fix the issues as soon as possible.

    We would also like to inform you that we will reduce the Community Goal for Phase 1 from 500,000,000 to 350,000,000. This will be implemented today, September 25th without going through a maintenance.

    We appreciate your understanding and patience.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear Settlers,

    Thank you for reporting the issues that you've encountered in this event. Our dev team is doing their best to fix the issues as soon as possible.

    We would also like to inform you that we will reduce the Community Goal for Phase 1 from 500,000,000 to 350,000,000. This will be implemented today, September 25th without going through a maintenance.

    We appreciate your understanding and patience.

    Regards,
    BB_Sious

    At least a start, but what about compensating individual players who might miss their goals because of this?

    Furthermore, I am getting a bit frustrated. With every event players look really forward to it as it is one of the highlights in the game, and always the same thing. A lot of issues at the start. Not just on a few events, but basically with all events. Really a pitty as it overshadows all the hard work put into them and tempers players enthusiasm in continue to play. To me it comes accross if BB does not value the game nor the players. Maybe I am seeing it wrong, so looking forward to hear your view on this. Best to proof though would be through BB getting their act together and making it into a solid performing game again.

    Last but not least, I would also like to see a message from BB stating apologies instead of just appreciation for our patience. This appreciation was lost a few events ago already.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    Je kunt ook met iemand gewoon heen en weer doen voor die kaarsen/beslag

    ik moet zeggen, een feest behoort leuk te zijn, ik heb nog nooit zo'n frustrerend feest meegemaakt
    in ons gilde zit niemand met beslag en H&W werkt niet want je verbruikt de grondstoffen om een taart te kunnen maken. Het gaat er dus om dat het onmogelijk is taarten te maken EN dat daarnaast een belachelijke hoeveelheid evenement grondsttoffen ervoor nodig is.

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat met de hotfix de verhouding om kaarsen/beslag om te zetten gehalveerd wordt.
    Gaat voor velen een groot verschil maken, daar de handel tilt slaat.

    Mooi dat het doel naar beneden is gehaald toen duidelijk werd dat de 500 miljoen niet haalbaar ging zijn.
    Hoop wel dat deze die geen festivalzaal hebben gekregen en dus 2 dagen hebben verloren wel een degelijke compensatie krijgen.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  8. #28

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    BB kenende komt het helemaal goed maar vind het zo jammer dat er zo weinig communicatie is ze maken een forum geef dan ook feedback...
    Zowiezo woord flashplayer vervangen door html5? als je zo leest zijn een hoop mensen bang dat het spel stopt nadat flash stopt je hoort er niks over ,
    Doelstelling 500 000 000 is nu terug gebracht naar 350 000 000 je hoort er niks over zo zund...
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 25-09-18 om 22:07.

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    BB kenende komt het helemaal goed maar vind het zo jammer dat er zo weinig communicatie is ze maken een forum geef dan ook feedback...
    Zowiezo woord flashplayer vervangen door html5? als je zo leest zijn een hoop mensen bang dat het spel stopt nadat flash stopt je hoort er niks over ,
    Doelstelling 500 000 000 is nu terug gebracht naar 350 000 000 je hoort er niks over zo zund...
    niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear Settlers,

    Thank you for reporting the issues that you've encountered in this event. Our dev team is doing their best to fix the issues as soon as possible.

    We would also like to inform you that we will reduce the Community Goal for Phase 1 from 500,000,000 to 350,000,000. This will be implemented today, September 25th without going through a maintenance.

    We appreciate your understanding and patience.

    Regards,
    BB_Sious

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    niet?
    oke das 1 antwoord ik heb hem niet gevonden btw most effe zoeken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.