Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Avo's sluiten niet goed af, melding serveronderhoud

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Avo's sluiten niet goed af, melding serveronderhoud

    Het gebeurd tegenwoordig wel elke dag een aantal keer dat een avontuur van een LS niet goed wordt afgesloten. Het avontuur blijft 'open' staan terwijl deze al afgesloten is.
    Als je er op klikt krijg je vaak de melding 'Avonturenzone kan niet worden geladen.' en het avo sluit dan af. Maar tegenwoordig is het helaas steeds vaker de mode dat de volgende melding langs komt: 'Deze server wordt afgesloten voor onderhoud. Probeer het later nog eens.'. En vervolgens wordt ik uit het spel gegooid en kom ik bij de homepage uit waar ik zelfs weer helemaal opnieuw moet inloggen.

    https://prnt.sc/krpt2i

    Bij linker pijl zie je het avo nog open staan en rechter pijl spreekt voor zich.

    Het zou fijn zijn als daar eens een keer naar gekeken wordt, want het is best irritant.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Probleem ligt bij jou, nooit last van.
    Misschien je cache eens legen en alles up-to-date maken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Alles is leeg en mijn laptop is nieuw en helemaal up-to-date. Daar ligt het niet aan.

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Kolkkie,

    We have received similar reports about this. Do you remember doing anything specific before finishing or leaving the adventure when this happened?

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.