Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: [Feedback] Change log 22.08.2018

  1. #21
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    De voorlichting over die nieuwe eilanden is gewoon slecht. Veel mensen kopen die noordelijke eilanden vanwege de extra salpeter/graniet/titanium aanwezigheid... heb titanium gevonden uiteindelijk maar 3 x vergeefs met 2 geo's gezocht naar graniet en salpeter....

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    mbt de mijnen op de nieuwe eilanden is het dus een sigaar uit eigen doos. Ik ben wel blij met de extra bouwruimte maar als ik dit geweten had dan had ik geen graniethouwer op het nieuwe eiland gezet. Had weer een bouwplekje gescheeld. Errg jammer en ik vraag me af of BB hier wel over heeft nagedacht.
    Oplossing is simpel: verhoog de limiet van houwers

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    nee, limiet van de afzettingen
    Houwers kan je zoveel zetten als je wil.
    En net zo vlot weer afbreken.

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    nee, limiet van de afzettingen
    Houwers kan je zoveel zetten als je wil.
    En net zo vlot weer afbreken.
    hahaha, Je hebt gelijk . Dank voor de correctie

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Het is heel fijn om extra bouwruimte te krijgen. Maar de mogelijkheid om een granietmijn op een nieuw eiland te vinden terwijl het maximum aantal niet groeit, vind ik een nadeel, waarvan ik vooraf geen weet had. Anders had ik dit eiland niet gekocht, maar een ander eiland.

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    verhoog het maximum en het probleem is opgelost. om het nog makkelijker te maken voor BB graniet verhogen met 1, tit verhogen met 1 en salpeter verhogen met 2. aangezien het aangeven van een probleem resulteert in de bevestiging van dit probleem met feiten hoop ik dat het aangeven van een oplossing resulteert in een situatie waarin het probleem is opgelost
    Laatst gewijzigd door chester111; 31-08-18 om 07:44.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    tita en salp zijn al opgehoogd...met 1

  8. #28

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij klopt er niet veel van met die mijnen. Dat van het graniet is inderdaad wel heel hinderlijk omdat je de houwers er in de buurt wil plaatsen. Het is ook heel hinderlijk dat BB dit niet eerst even vermeld heeft, en dan liever ook met de juiste informatie.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.