Bekijk Poll Resultaten: How important are the event achievements for you (taking aside connected rewards)?

Stemmers
189. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Both general and event related achievements are very important to me

    66 34,92%
  • I like the event achievements. I can see what I've done over the years that way

    69 36,51%
  • I don't really take notice of the achievements, but I like the rewards during event times

    53 28,04%
  • The achievement system helps me reach success in an event. I don't want to miss them

    57 30,16%
  • I have never cared for achievements, never will I care for them

    12 6,35%
Dit is een Meerkeuze Poll
Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Survey: Achievements System

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Het is inderdaad een beetje vreemd dat de vraag over de prestaties gecombineerd zijn. Event prestaties zijn een hele goede motivator om alles te halen, maar meestal voor de spelers op de wat hogere levels weer een makkie.
    De gewone prestaties is hele andere koek, en aan de ene kant zou je hier juist prestaties terug moeten vinden welke juist voor de hogere levels een uitdaging zijn.
    Bijvoorbeeld "Ali baba de jonge Houthakker" staat niet afzonderlijk in de missie lijst, maar je zou hier prestaties aan kunnen hangen voltooi hem 100x, 500x, 1000x, 5000x. Wat me ook opvalt is dat er geen missies zijn voor de excelsior, episch erf en bergclan. En nu zouden ze kunnen zeggen, je hebt een zeer lastige prestatie van de scenario's. En dan zeg ik klopt helemaal, maar mis de vergelijkbare prestaties in de andere categorieën, en juist de categorieën welke zijn gecreëerd aan het begin van het spel tijdperk (in de jaren dat level 51 t/m 75 nog niet bestond).

  2. #12
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    From the looks of it, while the second option "events achievement" is most liked, the first option is not far behind. We will take this into consideration in planning for changes to the achievement system.

    Again, thank you for taking the time to comment in this thread and to participate in the poll.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.