Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Speciale ijzermijn.

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    Speciale ijzermijn.

    Een tijd geleden hadden we een speciale mijn die als de mijn leeg was terug ging naar het stermenu.
    Heel veel spelers waren hier heel blij mee. Dit is toen helaas teruggedraaid. Er waren hier en daar beloftes gedaan er nog eens naar te kijken, maar daar is nooit meer wat van gekomen.

    Mijn ijzer en goud productie ligt vrij laag, zoeken doe ik nog wel regelmatig, maar het bouwen eigenlijk alleen als dit nodig is op een of andere manier.
    Ik heb zo veel recyclers staan dat kolen altijd in de plus staat.
    Goud lijkt me iets meer moeite te mogen kosten, maar ik zou toch 1 speciale goudmijn willen zien.
    daarnaast 3 speciale ijzermijnen.
    Probleem voor mij is niet echt het zoeken/plaatsen, maar als ik snelheid wil, en de mijnen wil ophogen, moet ik dit per mijn elke keer opnieuw doen, met de wachttijd erbij.

    Misschien een optie om de drempel voor BB wat lager te leggen:
    1) maak voor goud 1 en voor ijzer 3 speciale mijnen mogelijk, naast de bestaande speciale /ijskoude mijnen.
    2) hou het zoeken naar mijnen en plaatsen wel in ere.
    3) deze mijn kan opgehoogd worden tot level 6
    4) als de mijn uitgeput is kan deze terug naar het stermenu met de ophoging
    5) betaal een kleine fee per terugzetten van de mijn, waarbij je de keuze hebt uit grondstoffen of edelstenen.
    6) koppel deze nieuwe mijnen ten eerste gedeeltelijk aan premium.
    a. het plaatsen kan alleen als je premium aan hebt staan.
    b. het ophogen van de mijn kan alleen als je premium aan hebt staan.
    c. als je premium hebt aanstaan geld de gevonden variant van de mijn wat snelheid betreft. Zonder premium werkt de mijn trager.
    d. als je premium aan hebt staan kan je buffs op de mijn gooien, zonder premium kan dit niet, vrienden kunnen dit sowieso niet.
    7) De mijn heeft nog een paar opties:
    a. mijn voor een bepaalde tijd : lijst met vaste waarden bijvoorbeeld : 1 uur, 2 uur , 4 uur , 8 uur, 16 uur , 24 uur , 36 uur en 48 uur.
    b. mijn voor een bepaald aantal grondstoffen, precies in te stellen : 1 tot inhoud mijn -1.
    Laatst gewijzigd door AntotnA; 03-08-18 om 00:29.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AntotnA Bekijk Berichten
    Een tijd geleden hadden we een speciale mijn die als de mijn leeg was terug ging naar het stermenu.
    Heel veel spelers waren hier heel blij mee. Dit is toen helaas teruggedraaid. Er waren hier en daar beloftes gedaan er nog eens naar te kijken, maar daar is nooit meer wat van gekomen.
    Daar kan best naar gekeken zijn, dat weet je niet.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.