Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Minder klikken ivm geologen en ontdekkignsteizigers.

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    Minder klikken ivm geologen en ontdekkignsteizigers.

    Ik vind dat het aantal klikken dat nodig is om alle or en geo's weg te sturen te hoog ligt.

    Eventueel kan deze functie (voorlopig) onder premium vallen en niet (direct) algemeen worden gemaakt.
    Ik zie een aantal mogelijke oplossingen:
    Ten eerste zou (eventueel onder premium) er een extra geo/or komen die alle geo's en or's presenteert.
    Als je op deze klikt zie je alle geo's of or's onder elkaar met een aantal velden achter elkaar waar per regel 1 veld aan te vinken is.
    Bij or's eventueel meerdere regels voor de verschillende categorieën, maar over deze regels heen kan je nog maar 1 veld aanklikken.

    Een andere optie is per geo/or een default zoekopdracht mee te geven. en een knop toe te voegen dat alle zoekers naar hun default gaan zoeken.

    Nog een optie zou zijn om een aantal extra team-geo's en or's toe te voegen, van beide 9 bijvoorbeeld. die je een naam kan geven.
    Alle or's en geo's kunnen toegevoegd worden aan 1 van deze teams.
    Daarna laat je per team een zoekopdracht los, waardoor 1 of meer or's of geo's gaan zoeken naar deze zelfde opdracht.

    Deze laatste optie zou ook voor generaals kunnen gelden, misschien met eventueel een overlap voor bijvoorbeeld de champions.
    In dit geval zou het handig zijn een filter in het stermenu te kunnen zetten om alleen teams, alleen losse units , of beide opties weer te geven.
    Laatst gewijzigd door AntotnA; 03-08-18 om 01:12.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon net als met aantallen die je invult: Laatste opdracht onthouden en alle OR's ineens met een druk op de knop diezelfde opdracht laten herhalen.
    klaar!

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Daar zou ik al blij mee zijn ))

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Vinkjes zetten in je stermenu, Heel graag.
    Elke OR/geo met dezelfde naam hetzelfde laten doen, zou ook een optie zijn.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Yep ook mogelijkheid Zifnap.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Niets mis met hoe het nu is. Gewoon de geo aanklikken die je wilt gebruiken en klaar. Ik gebruik de geo's om vanalles te zoeken, niet naar een specifieke afzetting.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    van alles mis met hoe het nu is; veel te bewerkelijk

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ... geo's van ondergeschikt belang. daar heb je er geen 35 van.
    De Or's moet iets aan gedaan worden, slijtage van mijn linkermuisknop zit tegen de grens aan... nog ff en ik moet de muisknoppen omwisselen en links gaan bedienen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Inmiddels geld joui argumente niet meer CopyCat, bij elke speciale event zijn er wel geo's en or's bijgekomen.
    En ik ben het met je eens dat er bij OR's ook iets verzonnen moet worden, zeker bij de events zoals kerstmis.
    IK zou daarbij graag de optie zien om max 1 dag weg te blijven, dus alle or's in 1x wegzenden voor schatzoeken bijvoorbeeld, en daarbij kiezen voor opties:
    - zo snel mogelijk terug.
    - zo veel mogelijk meenemen (maximale uitzending).
    - max 1 dag (meerdere tijden mogelijk, maar ik kies normaal voor 1 dag) reizen, en nu wordt de max uitzending gekozen die niet boven 1 dag uitkomt.

  10. #10
    Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud

    ontdekkingsreizigers

    Ontdekkingsreizigers.

    Kan het niet zo ,als je meerdere aanklikt en dan versturen na waar je wil.
    Nu is het moeizaam dit elke keer apart te moeten doen.
    Graag een reactie hierop.



    met vriendelijke groet, Lordoftwente1
    hallo allemaal

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.