Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Volgorde stermenu.

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    Volgorde stermenu.

    Waarom houd de tab grondstoffen in het stermenu standaard niet dezelfde volgorde aan als de opslag/burgemeestershuis ?

    Ik zou dat graag aangepast zien.
    Wel eventueel de aanvullingen vooraan, zoveel mogelijk in dezelfde volgorde als de overeenkomende grondstoffen.
    voorbeeld :
    Stermenu nu: dennenhoutplanken / kopererts / kolen en pas verderop dennenhout en steen
    In opslagmenu : dennenhout / dennenhoutplanken / steen / vis / etc. etc.

    Lijkt mij handiger dat het stermenu deze zelfde volgorde aan gaat houden.
    Laatst gewijzigd door AntotnA; 03-08-18 om 01:08.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Stermenu is geen opslag... is nooit de bedoeling geweest.
    Er is zelfs sprake van, om het stermenu zo aan te passen, dat er GEEN grondstoffen meer naartoe kunnen (dus geen oneindige opslag meer).
    Is dat 'probleem' van de volgorde wel meteen opgelost

    Of het ooit zover komt dat er geen spullen meer naar ster gaan, is nog maar de vraag. Punt is: bijzaak.
    Daarbij heb je een zoekfunctie, zodat je niet oneindig moet scrollen om je spullen te vinden.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop niet dat ze het eruit gaan slopen, iets van gewoonterecht, als je dat doet heb je nog meer onhappy spelers (

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.