Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: World Wide Web Day

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    World Wide Web Day

    
    Dear Settlers,

    Celebrate World Wide Web Day with us by recalling the humble beginnings of web browsing that revolutionized and shaped our society to the digital era we live in.


    • We invite you to share your very first memory of web browsing - where were you, who was there with you and what website did you access?


    We're looking forward to reading a boatload of nostalgic entries!

    Happy World Wide Web Day!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eerste webervaringen waren op school, dankzij mijn gekozen studierichting zo een 25 jaar geleden.
    Geen idee welke site op dat moment bezocht werd, maar het was wel de aanzet om een paar weken later ook internet thuis te krijgen: Ik had het nl nodig voor school.
    In die tijd was het nog met een modemverbinding over de telefoonlijn en was van wifi nog helemaal geen sprake.

    Wat me doet denken aan dit voorval:

    Elke keer wij als kids het web verkenden, kregen onze ouders achteraf te horen dat het wel vaak en lang bezet was of dat de telefoon het precies niet goed meer deed.
    Het heeft toch wel een kleine maand (dankzij de telefoon afrekening) geduurd voor onze ouders door hadden waarom ze telefonisch zo moeilijk bereikbaar waren.
    Daarna werden er toch wel wat strengere regels opgelegd en ze controleerden ook vaker door 's avonds de hoorn van de telefoon op te nemen (zo hoorden ze aan het geruis of we op het internet zaten of niet). PC stond nl in een aparte kamer dan de telefoon en als wij ze in de gang hoorden afkomen, sloten we snel snel de verbinding af.

    Gelukkig is die tijd van verbinding met een modem al een tijd achter de rug.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eerste ervaring was in 1995 in de bibliotheek van school. Een vriend van mij vertelde dat je op yahoo.com alles kon vinden wat je zocht en hij had gelijk :-)

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Het was niet mijn 1e pc (dat was Commodore16) maar wel de 1e pc waarmee ik kon inbellen op bulletinboards enzo programma's kon bekijken en downloaden. Het zal zo rond de jaren 1990 zijn geweest. Heerlijk dat geluid van het modem wat dan inbelde.
    https://i.imgur.com/QvJkybs.jpg

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    1993 --> 7KBps op topsnelheid.
    Vooral heel veel muziek downloaden; een cd van een uur moest je moest je ongeveer 3 uur op wachten eer ie binnen was

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    in mp3 formaat dan wel...
    (Excuses voor de extra post, blijkbaar kan je in dit topic niet 'wijzigen'?)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.