Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Bergclan

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    Bergclan

    In het avo, onbekende gebieden, moet je spullen maken om vorderingen weg te halen, nu had ik de winterkleding gemaakt en wilde die gebruiken, toen ik erop wilde klikken, verdween die en kan hem niet meer gebruiken,ik heb cache geleegd enz. en op nieuw opgestart , hij is er gewoon niet meer

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Dit had ik vernomen via de uk server en volgens een speler daar was het bekend bij BB.
    Heb het er hier met een mod over gehad maar helaas nog geen melding van BB.
    Mod gaf aan dat je dan ticket moet maken maar goed we weten allemaal hoe de support werkt.

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    We are aware that the debuffs in the Mountain Clan Campaign's Unknown Regions are not working as intended. We advise anyone who is affected by this issue to contact our Support Team; while our team is working on a solution, we would like to ask for your patience until the issue is dealt with.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Heb zojuist hetzelfde... geen idee wat te doen nu... in het avo maar wachten totdat er antwoord komt op het ticket?

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ja.

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    This is such a case of: *if it aint broke dont try to fix it*

    Worked fine before and it seems BB again found a way to screw it up - *thanks*.... So now my Elite troops are hanging around the baracks - playing hide & seek instead of doing some mountain killing - will keep myself occupied with tomb raiders... as thats still working (for how long )

    Really BB get your act together.... its becoming more and more disappointing by the week....

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Het beste is avo open laten staan , je krijgt dan van support nieuwe warme kleding, die je kunt gebruiken en wonderbaarlijk nog werken ook

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hem gisteren afgerond, met meer verliezen. Dat neem ik dan maar op de koop toe.
    Maar nu kom ik er achter dat het allemaal doorwerkt in de vervolg avo's, omdat "dikke sneeuw" en "ijzige kou" nog actief zijn.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuzZeL--NL Bekijk Berichten
    Ik heb hem gisteren afgerond, met meer verliezen. Dat neem ik dan maar op de koop toe.
    Maar nu kom ik er achter dat het allemaal doorwerkt in de vervolg avo's, omdat "dikke sneeuw" en "ijzige kou" nog actief zijn.
    juist ja , het heeft effect op de volgende 3 avo's , dus of je neemt je verliezen bij alle avo's of je annuleert de volgende en wacht totdat ze die buf herstelt hebben, er zit helaas niks anders op

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Krijg ik hem terug als ik hem annuleer?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.