Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Bergclan

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuzZeL--NL Bekijk Berichten
    Krijg ik hem terug als ik hem annuleer?
    nee je bent hem dan kwijt

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    nee je bent hem dan kwijt
    Hoe is het bij jou afgehandeld dan?

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuzZeL--NL Bekijk Berichten
    Hoe is het bij jou afgehandeld dan?
    de eerste keer dat het probleem zich voordeed, ticket naar support gestuurd en ja dom het avo voltooid, support stuurde een buf , dacht misschien dat ik hem in volgende avo kon gebruiken, niet dus, vervolg avo maar geannuleerd en opnieuw begonnen en omdat ik dacht dat ik iets fout had gehad opnieuw begonnen en ja hoor zelfde probleem, weer ticket gemaakt en gewacht en maandag die buf gekregen en die werkte wel , hele weekeinde zitten duimen draaien dus

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Ah ok. Ik ben eigenlijk niet van plan om het avo te annuleren. Het is allemaal duur zat om bij elkaar te sparen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Problem solved thx alot!
    Laatst gewijzigd door ThaRaY; 01-08-18 om 16:09.

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaRaY Bekijk Berichten
    Gezien ik al 4 mails gestuurd hebt naar jullie support team, en pas 1x een standaard mail terug gehad te hebben over cache leeg te maken etc, en daarna al een week niks vernomen te hebben lijkt me dat ook niet echt de oplossing... Een andere gilde lid, Lonewolf-NL heeft hetzelfde. En heb nu ook al meermaals vernomen dat mensen het buffje gehad hebben, dus waarom moet ik dan nu al 1 week wachten???
    Dan heeft het ook geen zin om het avo open te laten staan. 14 dagen is ie weg...
    En dan nog niet eens te spreken over de verloren permium tijd...
    Beetje waardeloos dit inderdaad...

  7. #17
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    Our support team is doing their best to resolve the problem described here as fast as they could. If you are affected, it is advisable not to close the adventure and stop playing the adventure further. Please wait in the ticket for feedback from the support team. They will respond in a timely manner and the adventure should also have enough time.

    You may also contact me if you have further questions.

    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #18
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    As a reminder, in order to help support speed things up, please make sure to indicate what buffs you are missing in the mission "Unknown Regions (Onbekende gebieden)". It could any one of the these: Snow Shoes (Sneeuwschoenen); Spikes (Spikes); Warm Clothes (Warme kleding); or Snow Goggles (Skibril).

    Thank you for your understanding.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  9. #19
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    I guess saying all 3 are missing makes it easy to play the adventure

  10. #20
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    We are more then a week further now and still there is no solution (except of contacting support - thats not a solution - thats a by-pass) - when do we get a update on the status - and when can we expect to run *mountain adventures* without having to contact support.....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.