Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [RFC] toevoegen van verliezen aan avontuur

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    [RFC] toevoegen van verliezen aan avontuur

    Hallo,

    eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de verliezen die je hebt geleden bij het spelen van (vooral grotere) avonturen.
    Groter is betrekkelijk/ afhankelijk van level, dus eigenlijk lijkt het me wel handig om in de mail/ het bericht wat je krijgt aan het eind van het afsluiten van een avontuur een overzichtje te zien van de totaal geleden verliezen.

    Uiteraard weet ik dat je dat allemaal met de hand uit kunt rekenen, maar toch, ik denk dat het handiger is om dit ingame te doen op de een of andere manier.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig mee akkoord.
    Een overzicht van de totale verliezen zou best handig zijn, weet je meteen welke troepen je terug moet aanvullen.
    Eigenlijk raar dat het er nog niet in zit.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bresan Bekijk Berichten
    Volledig mee akkoord.
    Een overzicht van de totale verliezen zou best handig zijn, weet je meteen welke troepen je terug moet aanvullen.
    Eigenlijk raar dat het er nog niet in zit.
    thanks

    Ja, vind ook raar dat dat er nog niet inzit.
    Je ziet wel wat je wint, niet wat je verliest

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Bij pvp krijg je dit overzicht wel na afloop in een rapport, dus lijkt me niet zo moeilijk om ook voor gewone avo's te implementeren. Ik ben voorstander.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    +1

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.