Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Anniversary Event!

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peek: Anniversary Event!

    Dear settlers,

    To take a peek at the "Anniversary Event" on the test server, please go to tsotesting.com.

    Feel free to share your thoughts and impression about it in this thread or you can post it on the test server forums.


    Happy settling!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Took a peek...
    Leuke toevoegingen, vooral de "Scouting Post" (Uitkijktoren?).
    Zou wel graag weten of de toegevoegde 20% XP per kamp is (dus instant, als je de buff actief hebt) of, net zoals met premium, aan het einde van een avontuur/missie als totaal wordt verrekend.
    Hoe zit dat?

    Generaal is weer een leuke voor de heb, meer dan een offer-gen zal het niet worden. (Je krijgt redelijk veel terug van het ge-offerde)

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ten eerste van harte gefeliciteerd BB, blijkbaar is het 25 jaar geleden dat ik verslaafd werd aan de 1e versie en alle volgende die kwamen... woar blif de tied!
    nieuwe promos zien er mooi uit, en deze gen zal net zoals mary heel specifiek nuttig in te zetten zijn en daarom een mooie aanwinst

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello settlers,

    Thank you Twaidoezend and we appreciate the feedback copycat. I am glad to know that you are looking forward to the new stuff that will be added in game in the anniversary event.

    As for the Scouting Post buff, it is a zone buff and it will add +20% combat experience on missions while this buff is active.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Paar vraagjes over die nieuwe generaal, er staat namelijk: 'an enhanced version of the first aid kit'
    Heeft deze dan standaard de 1 up aan ? of hoe zit dat , is de 1 up nog beschikbaar, en zo ja heeft dat nog zin ?
    Kan de 'enhanced version' wat verder uitgelegd worden ?

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Die generaal hersteld 30% van de units na een gevecht. De gewone First Aid skill kan tot 9% herstel verzorgen. Dus gecombineerd is het 39%.

    Heeft niks nada noppes met 1-Up te maken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.