Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: de reeks van de verantwoordlijkheden

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud

    de reeks van de verantwoordlijkheden

    Ik werd vanmorgen eigenlijk best een soort van verdrietig van de dag missie . betaal 300 voetballen en nog twee andere dingen.

    Ik ben een level 69, speel best veel avonturen heb een heleboel OR's en toch heb ik op deze dag pas een geluksverkenner en een geoloog kunnen kopen.

    300 voetballen is gewoon een hele dag zoeken en spelen.

    en ja ik weet dat we er morgen weer 300 bij kunnen kiezen in de kalender. Maar dat had er bij moeten zijn voor mijn gevoel en niet in plaats van de vandaag ingeleverde ballen.


    ik snap dat jullie door het hele evenement een actief tso willen hebben. Dus een redelijke beperking op het aantal ballen per avontuur hebben gezet, maar dit soort dingen maakt het voor mij op dit moment niet echt leuker door.

    dit gaat gewoon het eerste evenement in jaren worden ,dat ik niet alles ga redden in de winkel tijdens het evenement.

    gr babbel77

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Indeed. Eerste event in tijden waarbij je NIET alles kan halen, ook al speel jeje helemaal het leplazerus.
    Balancering is okay, maar het schiet wel heel erg door de min in. 'tis Zuunig!

    Op zich niet verkeerd dat je keuzes moet gaan maken in de winkel, maar er is inderdaad wel enorm beknibbeld op het maximaal te behalen
    aantal ballen/event-resources.
    Nu is het nagenoeg onmogelijk de aantallen te halen.

    Persoonlijk ben ik blij dat het aanbod in die winkel niet al te best is, maar voor de doorgewinterde event-speler is dit gewoonweg slecht.
    Ook voor nieuwe spelers werkt dit niet bepaald motiverend, want zij hebben wel spullen in de winkel liggen waar ze wat aan hebben en die ze nooit kunnen bereiken.
    Laatst gewijzigd door copycat; 05-07-18 om 18:54.

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit in level 47 en moet 80 zware infanteristen leveren voor deze reeks. Dat kan toch helemaal niet! In dit level heb je die mogelijkheid helemaal niet. Ze houden niet echt goed rekening met het level waar je in zit. Nu kan ik deze reeks niet voltooien...

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Da's iets voor support...
    Het is wel bizar dat er altijd is gezegd dat pvp optioneel is.... en dan voor een missieketen DIE troepen vragen.
    Kan in mijn ogen niet.

  5. #5
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Glaucis,

    It is not impossible at level 47. Once you've built the combat armoury and the combat academy (and upgrade to level 3 as level 4 may be too costly for you) then it would be easy to build 80 Heavy Infantry. It will cost you 80 settlers, 800 Brew, and 240 Heavy Mace. The costs for Heavy Mace will be 240 Steal and 960 Coal. Besides, you can complete this sub-quest a day or two later and (in theory) you'd still have enough time to finish this quest chain.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 06-07-18 om 16:15. Reden: typo
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Thanks for the advice, BB_Sious. I'll try it this way!

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt idd Clausis ik loop net als jij tegen het zelfde aan met meerderen

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.