Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bedelen op handel

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    Bedelen op handel

    Ik wil bij deze graag een verzoek doen om het takenpakket van de mods iets uit te breiden.

    Is het mogelijk dat iemand die loopt te bedelen om gratis spullen op de handelschat, een timeout op te leggen van zeg een half uur of langer?

    Naar mijn idee is handel dat als je iets wilt hebben, je er een prijs voor biedt wat het waard is. Je plaatst een handel op het handelshuis wat mensen kunnen kopen. Maar bij de meeste vragen om spullen, gebeurt dit niet eens. Deze mensen verwachten gewoon dat er gezegd wordt hier heb je het.
    En momenteel loopt het behoorlijk de spuigaten uit met mensen die alles maar voor een vis willen hebben en dat betreft echt geen startersdingen.
    Er zijn een aantal mensen die eigenlijk altijd gehoor geven aan dit soort oproepen. Hun keuze, maar ik vind dat deze mensen ook wel tegen zichzelf in bescherming mogen worden. Deze mensen denken iemand oprecht te helpen, terwijl ze niet weten dat het al minstens de 5e keer ofzo is dat iemand om hetzelfde vraagt.

    Ik vind dat mensen die constant om gratis dingen vragen op handel en krijgen, het hele handelsgebeuren ondermijnen. De dingen die gevraagd worden, staan echt wel op handel zelf. Dit zijn gewoon mensen die te beroerd zijn om iets zelf te betalen. Vragen om gratis spullen (voor een vis) is voor mij geen handel.Het is je reinste profiteren van mensen. En zou dus ook niet meer moeten worden toegestaan op het handelskanaal. Accepteer alleen nog maar echte handel daar, om de handel niet kapot te maken.

    Just my 2 cents, maar ik hoop echt dat deze praktijken eens ophouden.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is veel meer dan "just 2 cents".
    Al vaak aangekaart, maar zolang mensen de bedelaars blijven belonen, blijft het in stand gehouden.
    Daarbij is volgens de regels een vis ook een handelsobject.
    En daarmee is de kous af (om van een ellenlang verhaal een flink korter verhaal te maken).

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.