Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Meer hoog level avonturen voor 3 spelers (of meer)

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud

    Meer hoog level avonturen voor 3 spelers (of meer)

    Graag zou ik zien dat er wat meer avonturen in de moeilijkheid van de ali baba avonturen voor 3 of meer spelers zijn. Ik hou er enorm van minstens 1 loot binnen de gilde weg te geven, maar mijn voorraad tweede dieven en kennis is niet onuitputtelijk dus zou ik het handig vinden als er meer ali's voor 3 of meer spelers zijn, dan kan ik en de gilde verwennen en mijn voorraad op peil houden door een loot tegen het avo te ruilen.

  2. #2
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Duur verkopen op handel werkt ook

    Maar ja... is wel jammer dat merendeel avonturen zijn om alleen te spelen, zou wel leuk zijn als er bijv. ook een coop komt van de hogere level avonturen en meer avonturen voor 2 of 3 personen
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Blixem,

    I'll send your request to the dev team. Thank you for your suggestion.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.