Dear players,
Feel free to leave your feedback regarding Change log 23.05.2018 in this thread.
Regards,
BB_Sious
Dear players,
Feel free to leave your feedback regarding Change log 23.05.2018 in this thread.
Regards,
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 15-05-18 om 14:55. Reden: link
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Bedankt voor deze aanpassingen.
Dit is voor mij het einde
Tot niet weerziens
helaas geen goede verbeteringen ben ik bang voor...
Valt wel mee .
Met 6 miljoen platina erts in stock en amper buffen momenteel kan ik het wel hebben.
Extra blauwdrukken in de loot, mooi.
Heb nog 5 vissers met hun vrouw wachtend.
Ik hoop toch ook op de nieuwe bergclan campagne.
ongeveer 400 kristallen staan te wachten.
Het mag ook eens positief zijn
De 23ste zal voor mij na 4 jaar TSO de laatste dag zijn. Ik weiger te betalen voor iets wat door de ontwikkelaar door je strot wordt geduwd.
Ik bepaal zelf wanneer ik betaal voor een game en op welk moment, en ik heb meer dan genoeg betaald. Ik bepaal ook zelf wanneer ik een avontuur speel of niet en soms is dat weken niet. Zou ik weken in de mist zitten omdat TSO dat een goede toevoeging vindt. Dus helaas nog een paar dagen en dan is het voorbij.
Hier gaan jullie veel spelers mee verliezen TSO
Laatst gewijzigd door N00SJE; 16-05-18 om 08:16.
Leuk, 3 maand ploeteren om toch maar lvl 70 te halen (11/5/2018) Besluiten ze de regels te veranderen - stermunten gewoon halveren. Schandalig - onbetrouwbaar dit spel.
positief nootje toevoegen, niet alles is leuk, die zone bufs om een zon of iets anders op je eiland te laten schijnen hoeft voor mij niet zo.
loot van schip veranderen , ach graniet genoeg en stermunten zijn nog altijd 2500 ben zeker blij met die 15 kristallen
het verlagen van de tijd voor zwaardvechter en scherpschutter tja, je gebruikt ze vrij weinig , dus daar zal het wel om te doen zijn.
de wapens van de andere twee verhogen, hm valt ook nog wel mee van 1 naar 2
platina verdubbelen ook geen probleem heb inmiddels 21 miljoen in stermenu staan.
Ik kijk met spanning uit naar de bergclan campagne en vindt het gebouw op de vulkaan heel erg mooi
Ik zie ook een paar positieve veranderingen inderdaad. Alle klik-dingetjes oprapen krijg je ook 4 kristalletjes voor, prima!
Verdubbeling van de kosten voor de desbetreffende troepen, ach... moet ik eens per 2 weken de smeden laten werken ipv eens per maand
Platina erts loopt bij de meesten ook over, dus dat mag best wat meer kosten.
Paar dingen zijn minder, maar al met al een prima changelog.
Yup, BlackMedusa en copycat, ik vind het ook positief.