Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: [Feedback] Change log 23.05.2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik de positieve hier hoor zeggen is: ik heb genoeg. Ik ik ik ik ik ik ik ik. Stermunten is rijkdom. koop de pijlen - sluiper katapult dag premium en avo per week welk je wil. Nu met die 2500 is het gedaan Een avo en een dag premium en het is op. Kom nu weer niet zeggen ik heb de avo die daar staan genoeg ik heb dit ik heb dat. Kristallen is een manier ja om een rek gids en een avo 'tje mee te pikken maar minder belangrijk. Oh ja ik heb kristallen genoeg. Men enige reden om nog door te gaan was die lvl 70 => Stermunten. Nu? Enige verbetering? De 2 blauwdrukken. That's it

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Het enige wat ik mis is een bugfix voor de groene lampjes die niet werken in de gildelijst. Gildeleden in vriendenlijst staan wel online, maar dus niet in gildelijst.

    Zeer irritant dat die niet werken.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    wel jammer de de andere elite niet sneller gaan heb nu al 30 dagen in barrak hoopte dat het wat sneller zouw gaan moet nu zoms tweedagen wachten voor dat ik weer een zwaar avo kan spellen verders mooie verbetering

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Het enige wat deze update doet is het verschil tussen spelers groter maken. Het spel vernietigd zich daardoor zelf. We zijn al tijden bezig met steeds meer 1 persoons avo's. En het was toch de bedoeling dat er samengewerkt werd. Anders hebben gildes geen enkel nut.
    Leuk dat de grote spelers van hun grote voorraden afgeholpen worden, maar hoe zit het met de lager level spelers, die kunnen helemaal niets meer. Lootprijzen zijn de pan uitgerezen en moeilijke avo's zijn een makkie geworden door de belachelijke aantallen betere gens. Dat was het begin van het einde van dit spel.
    Dat gildes steeds minder belangrijk worden word heel snel duidelijk als je een dagje op de wc kijkt. Veel spelers zonder tag en veel grote spelers die de gildechat weinig gebruiken en steeds vaker op de wc te vinden zijn.
    Jammer, jammer maar ook de schuld van bb. Weinig voorlichting, weinig uitleg bij problemen, nooit excuses maken voor blunders en compensaties die belachelijk zijn.
    Ook nu weer, een prijsverhoging van 100 % is te gek voor woorden en ja, ik weet dat veel spelers enorme voorraden hebben en er iets mee willen, maar op deze manier werkt het niet. Het topgroepje word steeds exclusiever en dat is niet goed voor het spel.
    De grootste fouten zijn al in het verleden gemaakt en niet meer terug te draaien en dat is het probleem.
    Mijn simpele oproep aan bb is dan ook simpel: zorg voor meer onderlinge binding zodat het spel weer meer van de originele charmes krijgt. Maak gildes belangrijker en dus ook de samenwerking, anders loopt het snel heel slecht af.
    Ik hoop dat mijn vrees niet bewaarheid word want het zou jammer zijn voor de spelers.

  5. #15

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Excaliibura8888. wc...... ik dacht huh ? :S hahahah WereldChat

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Recruteringstijd voor Zwaardvechter is verminderd tot 15 minuten (level1 Elitebarakken)
    Recruteringstijd voor Scherpschutter is verminderd tot 15 minuten (level1 Elitebarakken)
    Als de rekruteringssnelheid voor een level 1 barak verminderd is, waarom is de tijd voor deze troepen op een barakken level 6 dan niet korter? Level 2 XX% korter, level 4 is XX% korter etc. Dan zou die 5 minuten die er gisteren voor stond ook minder moeten zijn.
    Kortom je wordt flink gepakt op deze manier. Poppetjes duurder maken, maar op level 6 geen enkele verbetering qua productietijd. Prima dat het duurder wordt, maar verkort dan ook de prodcutietijd op level 6.

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    En er zit een bug in het spel. De straatjes verdwijnen en wanneer je inzoomt komen ze weer te voorschijn. Als je naar een ander deel van je eiland gaan verdwijnen de straatjes weer.

    Voor
    https://prnt.sc/jlisdq

    net na inzoomen
    https://prnt.sc/jlites

  8. #18

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    hier hetzelfde probleem en hoor het van meerdere gildeleden... het weer verschijnen is maar tijdelijk...

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Als de rekruteringssnelheid voor een level 1 barak verminderd is, waarom is de tijd voor deze troepen op een barakken level 6 dan niet korter? Level 2 XX% korter, level 4 is XX% korter etc. Dan zou die 5 minuten die er gisteren voor stond ook minder moeten zijn.
    Kortom je wordt flink gepakt op deze manier. Poppetjes duurder maken, maar op level 6 geen enkele verbetering qua productietijd. Prima dat het duurder wordt, maar verkort dan ook de prodcutietijd op level 6.
    wat ik zie bij die twee eenheden is dat ze op lvl 6, 2.30 minuten per eenheid zijn dat was 5 minuten is dan toch minder of zie ik dat verkeerd?

  10. #20
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    En er zit een bug in het spel. De straatjes verdwijnen en wanneer je inzoomt komen ze weer te voorschijn. Als je naar een ander deel van je eiland gaan verdwijnen de straatjes weer.

    Voor
    https://prnt.sc/jlisdq

    net na inzoomen
    https://prnt.sc/jlites
    Hi Kolkkie,

    We are aware of the disappearing roads and our developers are already on it. Regarding the reduction in recruitment time for Swordsman, it is working as intended in level 6 Elite Barracks. The recruitment time for one swordsman in a level 6 Elite Barracks is now reduced to 2:30 minutes, previously it was 3:20 minutes.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.