Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: [Contribution] World Design Day: Contest

  1. #21

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    "In principe heeft deze generaal de volgende unieke eigenschappen: " moet zijn :
    In principe kan deze generaal de volgende unieke eigenschappen ontwikkelen:

  2. #22
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We thank everyone who has participated in this contest. We will continue to accept contest submissions until 11:59 PM today, May 11th. If you still have designs that you would like to share, please post it now. It does not need to be grand, simple texture adjustments can do wonders too.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #23
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou het leuk vinden als alle eilanden weer een keer 200 tinten zwart worden, da was lache

    Misschien een passende 1 troepsgeneraal die je dan uit het avo zr kan krijgen en 1r vanwege de lootkills enzo
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  4. #24

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog genoeg idee-en maar het was max 1 per persoon, dus volgende design wedstrijd maar weer ))

  5. #25
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    This contest is now closed. We thank everyone who shared their ideas and to Salinda and Mirtane for their wonderful work of art. The prizes have now been sent to all winners.
    If you have questions, you can send me a message in > here <.

    Happy Settling!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.