Bekijk Poll Resultaten: Wat is jouw indruk op het paasevenement 2018?

Stemmers
72. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ik ben blij met de selectie van Seizoensavonturen

    25 34,72%
  • Ik ben blij dat het Paasmandje weer beschikbaar is als Prestatiegebouw

    41 56,94%
  • Ik denk dat de Wilskrachtige Geoloog nuttig is

    50 69,44%
  • Ik ben blij met het huidige ontwerp en de functie van het Lentepark

    19 26,39%
  • Over het algemeen ben ik tevreden met het paasevenement

    56 77,78%
  • Ik ben niet blij met de selectie van Seizoensavonturen

    11 15,28%
  • Ik ben niet blij dat het Paasmandje weer beschikbaar is als Prestatiegebouw

    2 2,78%
  • Ik denk niet dat de Wilskrachtige Geoloog goed is

    2 2,78%
  • Ik ben niet blij met het huidige ontwerp en de functie van het Lentepark

    24 33,33%
  • Over het algemeen ben ik niet tevreden met het paasevenement

    5 6,94%
Dit is een Meerkeuze Poll
Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: [Feedback] Easter Event 2018

  1. #11

    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is de meerwaarde van de party crashers? laat die volgende keer gewoon weg

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Extra ei, dus lekker weer laten komen die tent!

  3. #13

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    De balans tussen wat er te krijgen is in de shop en de eitjes die te verdienen zijn is weg. Doordat de avonturen minder opbrengen dan vorig jaar en er bovendien zóveel interessants in de shop staat is het behoorlijk aanpoten om met name de dure event-gerelateerde items te halen, zoals de mma, de wilskrachtige geo's, de ontdekkingsreizigers en het lentepark. Zelfs de hoge level spelers en en de spelers met veel vrije tijd in ons gilde maken opmerkingen dat het niet meer spelen om het leuk is, maar puur productiewerk voor de eitjes. En dat terwijl er in de nieuwe gildemarkt die tijdens het event beschikbaar kwam eigenlijk weinig interessants staat. Wellicht kan er wat beter naar die beide balansen gekeken worden.

  4. #14

    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Extra ei, dus lekker weer laten komen die tent!
    Volgens mij kost het meer dan dat het oplevert

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hangt af van hoe je het kamp weghaalt... Meppen dat ding als je eenmaal 25 buffs hebt toegepast.
    Maar goed, dat is meer iets voor de hulpchat
    Staat ook midden op je eiland, dus staat niet in de weg.

  6. #16
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Wat mij betreft een fijn event. Hoewel het in essentie een herhaling van elk ander event is, ben ik blij met enkele winkel items. Het lentepark is bijvoorbeeld een leuke combinatie van deco en iets nuttigs, en de nieuwe geoloog helpt mijn ijzervoorraden beter op peil te houden tijdens een meer-dan-fulltime werkweek.
    De winkel was groot en uitgebreid, en dat maakte het in relatie tot verhouding ei uit avontuur daarmee uitdagend; er moet echt moeite voor gedaan worden om veel/al het wensbare/alles uit de winkel te kunnen kopen. Dergelijke moeite moeten doen, vind ik persoonlijk toch leuker dan op het gemak gedurende drie weken op routine basis click-click-click-collect of maar enkele avo's te moeten spelen.
    Ook mooi dat er bij elk event wel een 1 persoons avontuur is wat voor nieuwe spelers/low levels een mooi aantal ei in de loot oplevert (verraders). En dat een coop zo af en toe toch gespeeld wordt (grafrovers). Breekt gewoon de dagelijkse sleur die je als online settler soms toch ervaart - althans, voor mijzelf sprekend.
    Tevens compliment dat de bug in de prestaties tijdens het event al verholpen is.
    Misschien had het aantal verschillende gildemissies iets groter kunnen zijn, maar dat is een minor detail.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat de events ieder jaar hetzelfde zijn, dat maakt ze voorspelbaar en saai. De nieuwe geoloog is een plus. Wat betreft lentepark heb ik mijn twijfels. Leuke deco, maar vind die bijna 2 dagen cooldown te lang in verhouding tot de werking van de buffs.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben blij met mij lentepark
    ik ben te vrede

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    Mooi Event

    Ik vond het een mooi event proficiat tso en mede spelers dank jullie wel )
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 15-04-18 om 18:52.

  10. #20
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thank you for providing us with your feedback. If you would still like to participate in the polls, please cast your vote now. We will close the polls tomorrow, April 18th. The thread, however, will remain open for your comments.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.