Dear players,
Enjoying the Easter egg hunt? Feel free to leave your feedback regarding the Easter Event 2018 in this thread.
The Dev Diary can be found in here.
Regards,
BB_Sious
Ik ben blij met de selectie van Seizoensavonturen
Ik ben blij dat het Paasmandje weer beschikbaar is als Prestatiegebouw
Ik denk dat de Wilskrachtige Geoloog nuttig is
Ik ben blij met het huidige ontwerp en de functie van het Lentepark
Over het algemeen ben ik tevreden met het paasevenement
Ik ben niet blij met de selectie van Seizoensavonturen
Ik ben niet blij dat het Paasmandje weer beschikbaar is als Prestatiegebouw
Ik denk niet dat de Wilskrachtige Geoloog goed is
Ik ben niet blij met het huidige ontwerp en de functie van het Lentepark
Over het algemeen ben ik niet tevreden met het paasevenement
Dear players,
Enjoying the Easter egg hunt? Feel free to leave your feedback regarding the Easter Event 2018 in this thread.
The Dev Diary can be found in here.
Regards,
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 23-03-18 om 10:53. Reden: link
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
De lijst met avo's, welke hoeveel geeft ontbreekt.
En was het niet zo dat vorig jaar de speciale avo's keer 3 gaven?
Maar ziet er weer prima uit, veel te halen als je veel speelt
Heb er zin in !!
Lijst met welke hoeveel geeft staat altijd op wiki, nooit door BB vrijgegeven.
BB verteld wel welke de x3 avo's zijn, maar dat is nog niet bekendgemaakt. Wordt weer een last-minute verhaal
Misschien eens goed hier lezen: https://forum.thesettlersonline.nl/t...7418#post37418
Hallo Flandernschlacht,
het klopt inderdaad dat vorig jaar de seizoensavonturen x3 waren dit jaar dubbele hoeveelheid eieren geven. Verder heeft BB zelf nog nooit de mogelijke loot bekend gemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
jammer dat het maar x2 is
maar djw voor respons
de party crashers crashen meteen na een verbetering. Dus er kan niet meermaals gegooid worden.
Dat is lastig.
Dear players,
We have added additional information to the Easter Dev Diary regarding The Spring Park. Please click here to read it.
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Dear settlers,
We're always looking for ways to improve our annual events and your feedback is often a great source of inspiration for us; take part in the poll and let us know what you feel towards the ongoing Easter Event.
If you think the questions above did not cover a specific topic, feel free to post a comment below and we will make sure to take a look at it!
We appreciate every piece of constructive criticism that is provided along with you taking time to participate.
Thank you,
BB_Sious
Weer geen gestippelde eitjes!! Die zagen er toch 100x leuker uit.
En te weinig eitjes in de avo loot, zeker vergeleken met vorig jaar.
Maar nu is het aanbod te halen dingen in de shop NOG MEER, waardoor je NOG MEER eieren nodig bent eigenlijk (en dan heb ik het alleen nog maar over de gelimiteerde dingen die je naderhand niet meer kan krijgen). Maar je kan er nu minder makkelijk genoeg scoren dan vorig jaar.