Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 47

Onderwerp: vandaag nog te spelen?

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo settlers,

    wij snappen volledig dat het niet leuk is wanneer het spel onbereikbaar is, maar het is niet anders, wij hebben gisteren de hele dag door contact gehad met mensen van BB, er is alles aan gedaan om de servers zo snel mogelijk weer bereikbaar te krijgen. Jammer genoeg lukte 1 en ander niet zoals gehoopt en heeft men de beslissing moeten nemen de servers offline te houden tot na het netwerkonderhoud dat al langer voor vandaag gepland stond. Met dit netwerkonderhoud is men nu nog bezig maar dat zal zo snel mogelijk afgerond worden. Er is ook gekeken naar het onderhoud van morgen, maar een update van het spel kan niet tijdens een netwerkonderhoud plaatsvinden, dus dat gaat morgen zoals gepland door. Met z'n allen gaan we ervoor vanaf morgen weer een hele tijd online te zijn. (En ook vandaag al hoor).

    Overigens kan ik ook mededelen dat van zodra 1 en ander geregeld is voor de servers er ook gekeken zal worden naar een geschikte compensatie.

    Nu wij ook weer kunnen inloggen op het forum gaan we zo goed mogelijk onze best doen jullie op de hoogte te houden van de stand van zaken.

    Exacte informatie over wat er aan de hand was kan ik (nu) niet geven, maar het gaat om een lastige technische kwestie.


    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Het is dan toch nog gelukt om in te loggen zodat ik kan posten. Je moet toch wat? De informatievoorziening van Blue Byte vind ik zeer zeker onder de maat, vooral als je geen facebook hebt. Toch wens ik BB succes met het online krijgen van het spel.

    Edit: zie net dat MOD_Fjuka heeft gepost. Bedankt voor de toelichting.

  3. #23
    TIPEX
    oeh CS werkt ook terug, als we nu es met zijn allen hen nog twee dagen werk bezorgen (gewoon voor de lol en uit verveling) met het beantwoorden van onze mails...
    thx fjuka voor de antwoorden op forum

  4. #24

    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    mafkezenfabriek.nl
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tien1957 Bekijk Berichten
    Communicatie genoeg toch Baas-Bart . Je krijgt toch de melding:

    Maintenance
    We are currently carrying out maintenance work on the website and/or game servers. This does not usually take longer than half a day.

    Please be patient and wait a few minutes before you reload the site.

    Your "The Settlers Online" team




    Ik ben positief, maar geloof niet in sprookjes. Welke dag?
    Je maakt mij niet wijs dat er bedrijven zijn met echte klanten die het voor elkaar krijgen om ruim anderhalve dag down te zijn zonder enige uitleg die daarna nog 1 klant overhouden ??? Ik snap dat er een probleem is en ik twijfel er niet aan dat de techneuten hun uiterste best doen maar ik mis gewoon enige vorm van normale communicatie/uitleg. Nee bij mij is een extra slappe aankondiging geen communicatie maar een teken van zwakte

  5. #25

    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Op facebook staat dat het spel weer online is :

    Update 18:22 GMT: The game is up and running! Please make sure to refresh and clear cache before logging in.

    Update 17:00 GMT: Game servers expected to be restored at approx. 19:00 GMT.

    Update 15:00 GMT: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT....
    Meer weergeven

    Het kan aan mij liggen. Ik kom er nog steeds niet in. Nog steeds het onderhoudsscherm. OOk na uitloggen en clear cache

    tips ? behalve wachten ?

    Dx

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    US server doet het weer. maar ook net. (10 mins geleden)
    Kennelijk geldt het (nog) niet voor de NL server?

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds de melding connection failed !
    Alles geleegd en ook al opnieuw ingelogd en dergelijke , en niks werkt.
    Dit is dus weer een dag mislopen van mijn wekelijkse rijtje, of te wel dag 2 dus

  8. #28

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Gelieve er wel aan te denken dat de informatie op facebook (vooral) van toepassing is op de europese servers die te bereiken zijn via thesettlersonline.com
    Het is inderdaad dus nog even verder geduld hebben.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  9. #29

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Krijg nog een onderhoud scherm te zien. Zal wel even duren voordat alle servers weer draaien.
    Zie nu het bericht hierboven van Fjuka, we wachten rustig af

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2016
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Er is nog steeds geen verbinding te krijgen, komt het vandaag nog? ik zie dat het onderhoud uitgebreid is tot 18.00 uur maar inmiddels is het 20.00 uur..?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.