Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47

Onderwerp: vandaag nog te spelen?

  1. #11
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChristaH Bekijk Berichten
    Ben erg benieuwd, voor het eerst na het weekend is eindelijk de site weer bereikbaar maar kan nog steeds niet spelen...
    Vraag me af hoelang het nog gaat duren....
    Update 15:00 GMT: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT.

    Update 22:00 The game will stay offline until tomorrow's maintenance.

    Update: The technical difficulties are still being investigated, we will keep you updated....
    Meer weergeven

    van facebook gehaald

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    T'ja, da gaan mijn goud- en ijzermijnen van level 6. Het zal wel gecompenseerd worden. Succes aan het tso-team toegewenst voor het oplossen van het blijkbaar moeilijke probleem.

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petsamo Bekijk Berichten
    T'ja, da gaan mijn goud- en ijzermijnen van level 6. Het zal wel gecompenseerd worden. Succes aan het tso-team toegewenst voor het oplossen van het blijkbaar moeilijke probleem.
    Het blijkt een moeilijke bevalling. Vooral succes toegewenst

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Als tso maar niet gehakt is
    btw op twitter staat game restored ?
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 19-03-18 om 17:33.

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    mafkezenfabriek.nl
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb alle begrip voor wat voor soort storing dan ook, het zal zeker geen kleinigheidje zijn gezien het feit dat het al anderhalve dag non-stop down is. Wat me wel heel erg tegenvalt is elke vorm van communicatie. Ik zit echt niet te wachten op details waar niemand wat mee kan maar een mededeling wat er aan de hand is zou een hoop onduidelijkheid oplossen.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Update: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT. ~Saqui

    18.00 uur denk ik nederlandse tijd?

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baas-Bart Bekijk Berichten
    Ik heb alle begrip voor wat voor soort storing dan ook, het zal zeker geen kleinigheidje zijn gezien het feit dat het al anderhalve dag non-stop down is. Wat me wel heel erg tegenvalt is elke vorm van communicatie. Ik zit echt niet te wachten op details waar niemand wat mee kan maar een mededeling wat er aan de hand is zou een hoop onduidelijkheid oplossen.
    Communicatie genoeg toch Baas-Bart . Je krijgt toch de melding:

    Maintenance
    We are currently carrying out maintenance work on the website and/or game servers. This does not usually take longer than half a day.

    Please be patient and wait a few minutes before you reload the site.

    Your "The Settlers Online" team


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Update: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT. ~Saqui

    18.00 uur denk ik nederlandse tijd?
    Ik ben positief, maar geloof niet in sprookjes. Welke dag?
    Laatst gewijzigd door tien1957; 19-03-18 om 17:55.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    op inlogpagine staat nu 18.00 uur cet, dat is het al geweest op faceboek staat nu Update 17:00 GMT: Game servers expected to be restored at approx. 19:00 GMT. dat is 20.00 uur onze tijd

  9. #19

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ongeloofelijk dit, 2 dagen spel plat ...... weg industriele mijnen , weg voorraad koper , Slechte zaak !!

  10. #20
    TIPEX
    na 24 uur vallen de meeste dingen stil, dus normaal zou de schade nog moeten meevallen hoor ^^

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.